Am invatat

Am invatat
ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca.
Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita.
Restul depinde de ceilalti.

Am invatat
ca oricat mi-ar pasa mie,
Altora s-a putea sa nu le pese.

Am invatat
ca dureaza ani sa castigi incredere
Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi.

Am învăţat
că nu contează CE ai în viaţă,
Ci pe CINE ai.

Am învăţat
că ţi-e de folos farmecul personal
circa 15 minute.
După accea, însă, ar fi bine să ştii ceva.

Am învăţat
că nu trebuie să te compari
cu ceea ce pot alţii să facă mai bine,
Ci cu ceea ce poti tu sa faci.

Am învăţat
că nu contează ce necazuri li se întâmplă oamenilor,
ci ceea ce fac pentru a le rezolva.

Am invatat
ca poti strica totul intr-o clipa
Si sa te doara inima o viata.

Am invatat
ca oricum ai taia,
Orice lucru are doua fete.

Am invatat
ca necesita mult timp
sa devii persoana care vrei sa fii.

Am invatat
ca e mult mai usor
sa reactionezi decat sa gandesti.

Am invatat
ca trebuie sa te desparti de cei dragi
cu cuvinte calde.
S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi.

Am invatat
ca poti continua inca mult timp
Dupa ce ai spus ca nu mai poti.

Am invatat
ca suntem responsabili de ceea ce facem
indiferent de cum ne simtim.

Am invatat
ca trebuie sa te controlezi tu,
pentru a nu fi controlat de altii.

Am invatat
ca nu conteaza cat de fierbinte
e la inceput o relatie;
pasiunea paleste cu timpul si-ar trebui
sa existe altceva care sa-i ia locul.

Am invatat
ca eroi sunt cei care fac
ce trebuie, cand trebuie,
Indiferent de consecinte.

Am invatat
ca pentru a ierta e nevoie de exercitiu.

Am învăţat
că sunt oameni care te iubesc,
dar nu ştiu s-o arate.

Am invatat
ca banii sunt o metoda jalnica de a-ti masura valoarea.

Am invatat
ca atunci cand sunt suparat,
am DREPTUL sa fiu suparat,
Dar nu am dreptul sa fiu si rau.

Am învăţat
că prietenia adevărată continua să existe
chiar şi la distanţă.
Iar asta este valabil şi pentru iubirea adevarată.

Am învăţat că
dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu,
nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul.

Am invatat
ca familia ta nu-ti va fi mereu aproape.
Dar vor exista oameni cu care nu esti inrdudit
care vor avea grija de tine, te vor iubi
si te vor invata sa te increzi din nou in oameni.
Familie nu-ti este doar cea biologica.

Am învăţat
că indiferent cât de bun iţi este un prieten
oricum te va răni din când în când,
iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta.

Am învăţat
că nu este întotdeauna de ajuns să fii iertat de alţii;
câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine însuţi.

Am învăţat
că indiferent cât de mult suferi,
lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta.

Am învăţat
că desi trecutul şi circumstanţele iti pot influenţa personalitatea,
TU eşti singurul responsabil pentru ceea ce devii.

Am invatat
ca uneori, cand prietenii mei se cearta,
sunt nevoit sa aleg intre ei,
chiar daca nu vreau.

Am învăţat
că dacă doi oameni se ceartă,
nu înseamnă că nu se iubesc.
Şi nici faptul că nu se ceartă nu dovedeşte că se iubesc.

Am învăţat
că uneori trebuie să pui persoana pe primul loc,
şi nu faptele sale.

Am invatat
ca nu vom fi nevoiti sa ne schimbam prietenii,
daca intelegem ca si prietenii se schimba.

Am invatat
ca nu trebuie sa fii atat de nerabdator
sa afli  secretele cuiva.
Ti-ar putea schimba viata pentru totdeauna.

Am învăţat
că doi oameni pot privi acelaşi lucru
şi pot vedea ceva total diferit.

Am învăţat
că indiferent de consecinţe,
cei care sunt cinstiţi cu ei înşişi
ajung mai departe în viaţă.

Am învăţat
că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore
de către oameni care nici nu te cunosc.

Am învăţat
că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat,
când te strigă un prieten,
vei putea găsi puterea de a-l ajuta.

Am învăţat
că scrisul, ca şi vorbitul,
pot linişti durerile sufleteşti.

Am învăţat
că oamenii la care ţii cel mai mult
îţi sunt luaţi prea repede…

Am invatat
ca desi cuvantul „iubire” poate avea intelesuri multiple,
isi pierde valoarea cand e folosit prea des.

Am învaţat
că este prea greu să-ţi dai seama
unde să tragi linie între a fi amabil,
a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.

Am învăţat
să iubesc ca să pot să fiu iubit.

Kathy Kane Hansen