5 comentarii

Rămâi cu bine, 2012!

goodbye 2012 hello 2013Până azi, eram convinsă că nu am de ce să mai răscolesc amintirile anului care tocmai s-a încheiat, că nu merită osteneala fiindcă şi-aşa nu voi da de mari realizări…  Dar acum mi-am dat seama că am mare nevoie să pun totul pe tapet, ca să mă conving că 2012 e dus şi dus rămâne, şi că totuşi nu s-a dus în van. Sper de fapt să găsesc nişte dovezi, fie ele cât de mici, că nu am irosit un an din viaţă. Am nevoie să pun totul cap la cap, ca să trag nişte învăţăminte din toate câte s-au întâmplat, lecţii pe care să le sedimentez bine de tot înăuntrul fiinţei mele şi să apelez la ele la nevoie. Căci cine ştie ce va aduce 2013?!

Aşadar, în 2012:

am petrecut prima zi din an la Rânca, la schi, cu zăpadă puţină, căci pe atunci încă nu se instalase Iadul Alb; şi imediat după clipele minunate de la munte, m-a cocoşat de durere o criză de rinichi

prima ninsoare a anului m-a găsit la Drăgăşani şi am fost bucuroasă nevoie mare că am reuşit să o surprind în fotografii

-mi-am făcut al doilea buletin de capitală şi femeie măritată, după ce am reuşit performanţa de a-l pierde pe primul la parada de 1 Decembrie din 2011

-m-am jelit până mi s-au înnodat lacrimile sub bărbie când mami mi-a dat vestea că Bobiţu şi Vania, pisicii mei, au murit unul după altul, la o zi diferenţă (asta după ce Tomiţă, un alt motănel, dipăruse de acasă cu o săptămână în urmă şi nu s-a mai întors)

-m-am amuzat teribil găsindu-mi desenele făcute la 4-5 ani 

-la mijloc de februarie eram deja răcită cobză, dar şi pătrunsă de indiferenţa faţă de falşii prieteni 

-n-am lăsat Dragobetele să treacă neobservat şi neîndulcit nici anul ăsta, admirând cu duioşie primul cadou primit vreodată de la Al Meu Ca Bradul

-în ultima zi din februarie, o altă pisică a mea, Nora, s-a dus în Raiul Pisicesc, după ce a călcat-o maşina

-v-am povestit cum a fost Mărţişorul meu şi am făcut pentru prima dată mucenici

-la mijlocul lunii martie am schimbat tema blogului

-nu mi-am putut respecta tradiţiile de primăvară, deci nu am fost la cules de cocorăi şi viorele, dar în schimb, am zăcut 3 zile la pat, cu febră 40°

-am postat povestioara de vineri cu numărul 100

-am avut parte de primul Paşte în capitală, dar n-a fost nici pe departe aşa cum l-aş fi vrut

-v-am delectat ochii şi urechile cu primul videoclip făcut de mine  😉

-am văzut Cupa UEFA şi-apoi mi-am legat şnurul mărţişorului într-un cais

-am fost pentru a doua oară la Noaptea Muzeelor din capitală, vizitând Muzeul de Geologie şi Muzeul CFR

-după ani buni în care nu i-am mai acordat importanţă, anul ăsta am urmărit Eurovisionul şi chiar mi-a plăcut melodia câştigătoare

-am văzut racheta orbitală Haas 2C din Piaţa Victoriei

-la mijlocul lui iunie, pe o căldură insuportabilă, am vizitat Muzeul Aviaţiei; noroc că înăuntru era răcoare 😛

am votat pentru prima dată în calitate de bucureşteancă

-după ani buni în care nu mai văzusem litoralul românesc, am făcut plajă la Eforie Nord (a se citi ”m-a ars soarele rău de tot„)

-am fost pentru prima dată în viaţa mea la un meci de fotbal pe Ghencea (Steaua – Litex 3-0), târâtă, bineînţeles, de Al Meu Ca Bradul, suporter înfocat roş-albastru

-vara lui 2012 a fost anotimpul reîntâlnirilor, căci după mai bine de 1 an, mi-am îmbrăţişat din nou bunica (după care m-a pus la treabă, la cules de prune 😛 ) şi prietena mea bună, Corina, proaspăt revenită în ţară de pe teritoriul reginei (şi iar va mai trece încă un an până ne vom vedea din nou în carne şi oase 😦 )

-am sărbătorit 2 ani de căsnicie cu o mare petrecere şi multă voie bună

-m-am plimbat pentru prima dată pe aleile Parcului Carol

blogul a împlinit 3 ani pe 1 septembrie

-am îndurat o lună şi jumătate de praf, mizerie, bocănituri, ţipete, înjurături cu accent moldovenesc şi manele fredonate de muncitorii care ne termoizolau blocul, dar acum pot zice că a meritat, pentru că cine stă bine mersi la căldurică, la mânecă scurtă? 😛

-am văzut pentru prima dată National Arena pe 22 noiembrie, la meciul Stelei cu VfB Stuttgart; păcat că ai noştri şi-au luat-o cu 5-1, dar altfel, a fost o experienţă superbă, iar stadionul este de-a dreptul impresionant

-mi-a părut rău că nu am putut merge şi anul ăsta la parada de 1 Decembrie, dar am compensat cu o masă tradiţional românească şi o vizită la Arcul de Triumf

-am avut parte de un Moş Nicolae trist, care m-a sărăcit de bunuri, dar şi de o maaaaare surpriză după, când l-am primit cadou pe Sony Boy, noul meu aparat foto 😀

-deşi sărbătorile de iarnă au fost foarte agitate, totul s-a terminat cu bine, cu multe cadouri sub brad şi o masă plină de bucate tradiţionale, cu Crăciunul petrecut în capitală, alături de naşa şi fratele meu, şi Revelionul la Râmnicu Vâlcea (plus o tură de schi la Rânca pentru băieţi, că noi fetele am rămas acasă)

Per total, 2012 a fost anul premierelor pentru mine şi pot spune că ceva mai bun decât mă aşteptam. Cred că i-aş da nota 7.5, poate chiar 8. Deşi, dacă ar fi să-l caracterizez în 2 cuvinte, l-aş numi totuşi BIZAR şi AGITAT. Nu-mi mai aduc aminte când am avut parte ultima dată de atâtea schimbări de situaţie şi modificări subite de planuri, cotituri, căi întortocheate, întâmplări nefaste şi veşti proaste, sentimente confuze şi amestecate, dezamăgiri înfiorătoare… şi 3 înmormântări într-un singur an. Şi toate astea una după alta, rostogolindu-se ameţitor, fără să-ţi lase timp de reacţie sau odihnă. Şi ce e şi mai ciudat, este faptul că am auzit pe foarte mulţi spunând aceleaşi lucruri despre 2012. Poate că totuşi am avut parte de un sfârşit al lumii, dar nu al planetei, cum se credea, ci al lumii personale, intime, a fiecăruia. Poate că 2012 a avut menirea de a ne deschide ochii şi a ne face să vedem mai bine calea ce trebuie urmată. Sper din tot sufletul că aceasta vi s-a arătat cât mai clar şi-n 2013 va fi mai uşor de urmat! La mulţi ani vă zice Mărgeaua cu întârziere, dorindu-vă drum lin în noul an! :*

5 comments on “Rămâi cu bine, 2012!

  1. Asadar, sper ca in 2013 sa faci mult mai multe chestioare frumoase si interesante! 🙂

    Apreciază

  2. Ba bine ca l-ai pus pe tapet, sa-ti ramana reper si sa-i urmeze un 2013 de nota 8 + !

    Apreciază

  3. […] Bilant 2012    Bilant 2011   Bilant 2010     Bilant 2009 […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

