Draga Mosule cu mana lunga,

Iti multumesc din suflet pentru „generozitatea” de care ai dovada anul acesta, cand, in loc de dat, mi-ai luat! Ohooo, si inca destule! Si daca tot ai binevoit sa ma usurezi de atatea lucruri personale foarte dragi mie, m-am gandit sa te ajut cu un mic inventar, ca sa stii ce pastrezi si ce „daruiesti” mai departe, in functie de valoarea tuturor nimicurilor margelate pe care le-ai „imprumutat” de la subsemnata!

Ei bine, afla de la mine, ca aia era geanta mea preferata, de firma si din piele veritabila, cea mai mare pe care o aveam, deci si cea mai plina cu diverse. Costa aproximativ 400 euro acum 2 ani, deci te-ai scos! Stai linistit, nu sunt eu atat de avuta, am primit-o cadou de la o fiinta foarte draga mie si tocmai de asta ma doare inima pentru ea! Ca sa vezi, te-ai pricopsit, nu alta! Gagica’ta o sa fie in delir cand o sa i-o duci in dar! Si daca mai adaugi si cele 3 rujuri, 2 mascara, tusul, fardurile si creioanele de ochi, oglinda, penseta mea buna, fondul de ten de la L’Oreal, nou, cumparat duminica si folosit doar o singura data, iti garantez ca extazul mandrei e asigurat!

Eh, cu cheile mele nu prea ai ce face, pentru ca adresa din buletin nu e cea la care locuiesc efectiv, deci TEEEAAPAAA!! N-ai decat sa te duci in sectorul 5 si sa incerci usa, ca sa te convingi si singur! Imi pare rau doar de jumatatea aia de inima de la breloc, primita de Dragobete de la Al Meu Ca Bradul si care nu se va mai intregi niciodata cu jumatatea lui! Si de cerceii si brosa in forma de masti venetiene, suveniruri luate chiar de la Carnavalul de la Venetia. Am avut grija de ele ca de ochii din cap atatia ani, ca sa ti le insusesti tu, felicitari!

Nu are rost sa te mai anunt ca si cu portofelul ai luat o alta mare TEEEEAAAPAAA, dupa cum te-ai prins si singur pana acum! Era gol-golut, ca pruncul la nastere, asa ca va trebui sa iei din alta parte banii pentru grohaitorul de Craciun! Stiu oricum ca nici nu vei avea mila de permisul auto si buletin, asa ca mi-am luat deja adio de la ele si ma pregatesc sufleteste pentru o noua alergatura si o portie zdravana de birocratie romaneasca! Dar m-am obisnuit deja, e al treilea an consecutiv in care imi refac buletinul! Anul trecut l-am pierdut de 1 Decembrie, anul asta de Mos Nicolae! Grozava chestie! Pe cardurile de la farmacii nu dau 2 bani, dar imi pare rau de fotografiile pe care le aveam in portofel, de agenda mea verde cu broscuta si de abonamentul RATB proaspat reinnoit! Fie-le tarana usoara!

Insa cel mai si cel mai tare sufar pentru Nicu Pixelu’ meu rosu ca focul! M-ai lasat fara aparat foto chiar acum, cand se apropie sarbatorile si deci adio clipe frumoase imortalizate pe vecie! Sa ai parte de el la fel ca mine! Si sper macar ca vei avea decenta sa stergi pozele mele de pe aparat si fac matanii sa nu ma trezesc cu vreun profil fals pe facebook, mai ales ca acum ai toooate datele mele personale plus poze! Esti dat dracu’, ce sa mai!

In final, tin sa-ti multumesc ca mi-ai daruit „cel mai frumos” si mai de neuitat 6 decembrie din viata mea! Te asigur ca te voi pomeni in fiecare an, urandu-ti numai de bine, sanatate si viata lunga, tie si familiei tale! Dar daca ai fi avut acolo, in fundul sufletului tau de sparlitor, un dram de bun simt hotomanesc, poate ai fi observat doliul proaspat de la oglinda masinii si pe mine palida, cu ochii rosii si umflati, obosita si nedormita de 2 nopti, si poate nu te-ar fi lasat sufletul sa faci ceea ce ai facut! Da, stiu, vise naive…

P.S.: Te invit la o cafea, ca sa-ti dau si incarcatorul si cablul de date ale aparatului foto!

CITATUL ZILEI:

„Cu timpul, hoţul de ouă ajunge hoţ de cămile.”

Proverb irakian

20 de gânduri despre „Draga Mosule cu mana lunga,

  1. Trista intalnirea de anul asta, dar… nu e cel mai rau lucru care se poate intampla!
    Mosul asta mi-a „luat” si mie acum cativa ani ceva frumos – bratara de aur pe care o primisem ca martisor in martie. Zice el ca eu am fost de vina, ca n-am simtit cand s-a desprins de la mana, in drumurile mele prin magazine, cautand cadouri… 😉

    Apreciază

  2. Uff, nastrusnica patanie. Imi pare rau pt toate pierderile suferite. Stiu ca nu prea te ajuta dar iti trimit condoleante. Sa fii sanatoasa si puternica sa treci peste toate astea! Ironia te ajuta, oricum.

    Apreciază

  3. Stii , am avut si eu de multe ori astfel de sarbatori in viata mea! Dar cel mai mult ma bucura si sunt multumita ca i-am avut pe cei dragi alaturi de cat mai multe ori posibil.. Mai putin in ultimii ani, dar zic multumesc lui D-zeu pt Dan. Din pacate unii mai pleaca, altii de te dezamagesc… Iti fura portofelul… al meu era plin cu salariul lui Dan, chiar intr-o zi de ajun de Craciun:))…. Ne mutam de sarbatori dicolo-colo. Parca era un facut….Acum rad, dar atunci plangeam de sarea camasa dupa mine. In rest toate se pot reface, mai putin momentele magice cu cei dragi (din ce in ce mai putine si mai greu de reconstituit) si sanatatea noastra si asa subreda. Avem spirit de luptatori si suntem destul de sensibili si inteligenti sa stim ce este important. Frumos articol!! Multa bafta si sanatate va doresc amandurora si celor apropiati.

    Apreciază

  4. *˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
    _██_*˚°。°/ ♥ \*˚°。°*。°*★ Vă doresc tuturor, ★*°˛
    (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____ °* Un Crăciun Fericit! *°.°
    ( . • . ) ˛°./• ‘♫ ‘ •\.*./______/~\ ♥ Un An Nou Fericit! ♥*
    (…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°|田田❤|門|╬╬╬╬╬ *˚°。★˚*˚°。★

    Cling!

    La Fee Blanche, Contesă de Chou-Fleur

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.