Lasă un comentariu

Mos Nic de 2016

Mah, se pare ca suntem copii cuminti (desi aproape toti avem peste 30 de ani) de tot vine Mos Nicolae la noi in fiecare an! 😛 Sau poate asa e el, mai generos si iertator din fire! Cert e ca ne-am bucurat precum niste copii la deschiderea cadourilor si asta e tot ce conteaza, nu? Daca va intrebati ce a primit subsemnata, ei bine, aflati ca in cutia care mi-a cocosat cizmele a fost un aparat radio in stil vintage. Stie el Mosu’ cat iubesc radioul si si-a amintit ce fan Europa Fm si Gold Fm eram in tara, asa ca a gasit cadoul perfect pentru mine! Mai ales ca am fost tare suparata ca nu am mai avut loc in bagaj si pentru aparatul vintage primit in dar de la proprietarul garsonierei noastre din Bucuresti!

Si fiindca m-a cam lovit nostalgia in ultimul timp, am rasfoit Siragurile si va aduc in dar articolele de Mos Nicolae din anii trecuti: 2010  2012 partea nasoala, dar si cea frumoasa, 2014, 2015.

Hai recunoasteti acum, care ati primit nuieluseeee?

CITATUL ZILEI:

„Orice cadou dăruit, chiar dacă pare mic, este de fapt foarte mare dacă este înmânat cu afecţiune.”

Pindar

Lasă un răspuns

