Chestionar cu premiu

Salmi m-a premiat, dar imi pot ridica premiul doar daca muncesc un pic pentru el. Si cum mie imi plac premiile si lepsele, m-am pus pe treaba si iata ce a iesit:

1. Dacă ai o poreclă.
Cand era mic, fratele meu imi zicea Keke, pentru ca nu-mi putea pronunta numele. Acum sunt doar „sor’mea” pentru el. 😉 . Tata mi-a zis din totdeauna Cristi, iar cand ma striga Cristina era de rau, sigur facusem eu ceva! 😀 Colegii de serviciu ai tatei imi ziceau Benuţa dupa numele lui, iar Cori a fost cea care mi-a zis prin scoala generala Cioara, Spacefrog si Zdis. 😀 Mai sunt Gonghi pentru Al Meu Ca Bradul si de ieri sunt si Chi, Chichina sau Cati pentru Medeea, fetita de aproape 2 ani a prietenei mele Livia. 😀

2. Unde locuieşti?
Acum se bucura de prezenta-mi mirobolanta in casa lor, Mica si Ticu, adica parintii mei. Nu pentru mult timp, zic eu si spera ei! 😀

3. Înălţime
1,60 m. Dar sa tinem cont de faptul indiscutabil si de necontestat ca esentele tari se pastreaza in sticlute mici! 😛

4. Dacă ai zi onomastică.
Vreo 3: in august, septembrie si de Craciun. I-am nenorocit pe toti cu cadourile! 😀

5. Ocupaţie
Hmmm… Momentan sunt fiica, sora, amica, logodnica si uneori dadaca. Tare greu cu atatea ocupatii si responsabilitati, pe cuvant de Margea! 😉

6. Fraţi, surori?
Un frate pe care voiam sa-l arunc pe fereastra cand eram mica, pentru ca ne adusese Barza „un copil prost si plangacios”! Acum mi se face un dor de el de mor! Si lui de mine, dar el nu recunoaste niciodata! 😉

7. Limba maternă
Romana.

8. Limbi vorbite
Engleza, franceza, italiana si ceva spaniola.

9. Colecţii
Aaaah, aici e mult de discutat. Sunt ca furnica, strang tot si nu arunc nimic. Colectionez cercei, costume populare romanesti vechi, pliculete de zahar.

10. Număr la pantofi
38 cu siguranta. Ma dispera marimile de la incaltaminte! Cand s-o face un etalon? Ca am perechi cu diferite marimi: de la 37 la 40!

11. Şcoli absolvite
Mai putine decat as fi vrut…

12. Materia preferată.
Romana, Limbile straine.

13. Ce hobby-uri ai?
Imi place sa calatoresc, sa citesc, sa dansez si sunt innebunita dupa fotografie.

14. Bani de buzunar
Traiasca meditatiile!

15. Dorinţă
Un DSLR.

16. Vise
Prea multe…

17. Număr norocos?
Nu cred in asta.

18. Ai vrea să revezi…
Sa revad habar n-am, dar stiu ce as vrea sa vad: Asia si Africa.

19. Ai animale de casă?
Ohooo, destule. Un caine si o turma de pisici. La propriu. 😀 😀 😀

20. Sentimentul cel mai preţuit.
Binele cu tot ce presupune el.

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa?
Inca o mai astept.

Si acum iata premiul ravnit si muncit, pe care-l dau mai departe lui Chrissu, ca tot i-a fost ziua de nastere si Biancai pentru concursurile pe care le organizeaza pe blog.

Leapsa cu premiu

10 gânduri despre „Chestionar cu premiu

    1. Hi hi hi! 😛 Am o groaza de pliculete de peste tot, in special din Europa! Si mi-am exasperat prietenii rugandu-i sa-mi aduca pliculete de zahar din calatoriile lor! 😀

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.