9 comentarii

Avantajele locuitului cu chirie

Searching for Avantajele locuitului cu chirie. doc

Searching…

Searching…

Searching…

Still searching…

Error:  File not found

9 comments on “Avantajele locuitului cu chirie

  1. :))))))))))))), asa ca…

    Apreciază

  2. maine mi-as lua casa…. de fapt poate nu maine ca toate minunatiile de renovari in casa de care vorbeam si eu saptamana trecuta sunt facute in noul apartament….cu chirie deci cred ca vreau intai sa profit de ele si apoi sa imi cumpar casa :))
    cat despre proprietarul meu inunat am zis ca daca face figuri imi iau si robinetii de la baie cand ma mut de aici !!!

    Apreciază

  3. Haha, si eu am ajuns la aceeasi concluzie, caci cine sta cu chirie de placere, pana la urma?

    Apreciază

  4. eu zic tot timpul „lasa, ca ne facem noi mari si atunci le aratam lor!!!!!”

    Apreciază

  5. […] margelati, o postare din trecut, fie ea amuzanta sau trista. Ei bine, eu am ales-o pe cea din 15 ianuarie anul curent, cand eram pe picior de mutare in alta casa, desi ni se promisese ca nu va trebui sa plecam cel […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

