Încă una… şi mă duc?!

Am început bine anul! Şi când spun chestia asta, nu încercaţi să vă imaginaţi o Mărgea ţopăind de bucurie prin casă cu un zâmbet de la o ureche la alta, că vaaaai ce minune minunată a dat peste ea! Nu e cazul, vă asigur! Era doar o ironie!!!

Dacă în ianuarie m-a cocoşat o criză de rinichi, acum mă biciuie o răceala zdravănă! Nu foarte zdravănă, ci mai degrabă una moderată, pentru că ştiu sigur, din proprie experienţă, că aş fi putut face mai mult de atât dacă m-aş fi străduit un pic! Am zăcut la pat doar 2 zile şi cunoscându-mi bine dosarul medical, hă-hăăăă, asta e o nimica toată! Sunt în stare de mult mai mult! Pe cuvânt de cercetaş care am fost! De zăcut sub plapumă, cu dureri de cap, muci şi toată gama şi boscorodind tot frigul luat din plin în ultimele săptămâni am scăpat, dar tot nu mi-e bine!

Acu’ dacă nu vă este cu supărare, puteţi să-mi recomandaţi şi mie nişte cevauri pentru întărirea/creşterea imunităţii? De preferabil chestii care chiar funcţionează! Nu de alta, dar mi-a cam ajuns să-mi fiu propriul cobai!