Cartoon yourself!

Crissu m-a provocat să-mi fac autoportretul şi uite aşa am găsit prilejul să postez chestia asta care zăcea ca ciornă de ceva timp. Telepatie de internauţi frate! 🙂  Mai jos aveţi rezultatul.

Şi logic că cel mai mult îmi place portretul South Park, pentru că am văzut toate episoadele (boală transmisă de fratele meu) şi pentru că am alături un reprezentant al gârlei de miorlăitoare care-mi patrulează moşia, anume pe Pufu. 😉  Iar dacă vi se pare că vedeţi roşu în faţa ochilor, nu, nu vi se pare, chiar e mult roşu în desenele astea! E culoarea mea preferată! 😀
South Park Margeluta

Simpson MargelutaCine doreste să se deseneze în varianta South Park să intre aici, iar pentru modelul The Simpsons aici.

8 gânduri despre „Cartoon yourself!

  1. Ma asteptam la South Park, pe care si eu il urmaresc ca o maniaca de 14 sezoane 🙂 , sa apara un val de mireasa, ca e acolo la accesorii 😀 …vad ca predomina culoarea rosie 😀 ..si preferata mea 😀 .. 😀 😀 😀 Blondy 😀 😀 😀

    Apreciază

    1. Am vazut voalul de mireasa, dar am zis sa mai libertinez un pic si eu… acum, cat mai apuc! 😀 😀 Inca un lucru in comun…mai sa fie! 😉

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.