Haine noi

Azi Şiragurile au îmbrăcat pentru câteva secunde haine roz ca vata de zahăr sau norii pe care plutesc îndrăgostiţii. Dar pentru că Mărgeluţei i-a fost teamă că prea emană a piţipongeală, le-a schimbat repede cu unele verzi. Şi totuşi, Şiragurile n-au stăpână irlandeză, iar St. Patrick deşi se apropie, nu-i spune nimic, aşa că le-a înlocuit atunci cu unele galbene. Dar nici astea nu au mulţumit-o, prea strigau a hepatita! Iar Mărgeaua are destule boli, nu mai are nevoie ca şi blogul să-i amintească de ele!

Şi uite aşa, preţ de un ceas, a făcut ea pe consilierul vestimentar, tot îmbrăcând şi dezbrăcând Şiragurile, apoi reluând operaţiunea de la capăt până i s-a făcut lehamite… Nimic nu i se părea că ar pune în evidenţă într-un mod avantajos formele voluptoase ale Şiragurilor şi personalitatea iubitoare de frumos a stăpânei lor. Dar calul de dar nu se caută la dinţi, aşa că în final a ales Adventure Journal, una din temele gratuite ale WordPressului, pentru a-şi înveşmânta blogul.

Mărturisesc că nu e ceea ce-mi doresc eu, dar n-am decât să mă mulţumesc cu ea pentru că nu sunt pe domeniu propriu şi deci nu pot face cum mă taie pe mine capul. Nu a fost ceva premeditat, pur şi simplu am simţit azi o nevoie acută de schimbare… şi deci iat-o! Vreau să ştiu şi părerea voastră, cum vi se pare haina cea nouă a Şiragurilor? Keep it or leave it?