Lasă un comentariu

Craciun cu tihna

Daca ar fi sa aleg un singur cuvant care sa caracterizeze Craciunul de anul acesta, as alege cu siguranta „tihna”. De mult n-am mai avut niste sarbatori care sa-mi priasca asa cum s-a intamplat acum. Doar noi doi (plus o burta rotunda ca o luna plina) intr-o casa mare, dar calduroasa, bucate pe masa, daruri sub brad, foc in semineu si… liniste. Recunosc ca nu mi-a lipsit deloc presiunea din anii trecuti de a alerga de nebuni pe la toate rubedeniile intr-un timp foarte scurt, doar ca sa-i multumim pe toti. La finalul sarbatorilor, ne intoarceam acasa mai obositi decat la plecare. Si adevarul este ca, dupa un 2016 plin si agitat, aveam nevoie ca macar sfarsitul anului sa fie unul tihnit. Ceea ce s-a si intamplat, slava Domnului! Si pentru asta se cuvine sa multumim totodata si Preamaritei Burti, care nu mi-a mai permis zborul cu avionul!      

Cum am petrecut? Pai, dupa ce ne-am trezit tarziu, ne-am infiintat langa brad si am deschis cadourile. Daca va intrebati ce ne-a adus Mosul cel bun, ei bine, aflati ca subsemnata a primit o placa de intins parul de la Babyliss, de care sunt foarte multumita, iar Al Meu Ca Bradul o periuta electrica de la Braun, de care e, de asemenea, foarte incantat. Ca o picanterie, ma vad nevoita sa recunosc ca asta e primul an in care cadourile nu au fost o surpriza pentru celalalt, ci am mers impreuna la cumparaturi si ne-am ales ce ne doream, apoi eu le-am impachetat frumos (asa-i ca ma pricep? 😛 ) si le-am pus sub brad ca sa dea bine la decor si sa putem face poze in timp ce le desfacem. Fiindca nu-i asa, ce inseamna Craciun fara brad si brad fara cadouri? Si multe poze?  😉 

Dupa operatiunea asta, ne-am delectat papilele gustative cu sarmalutele si salata de boeuf facute de noi in ajun, tot minunandu-ne si felicitandu-ne cat de bune ne-au iesit, mai ales ca a fost o premiera pentru noi. Daaaa, suntem acesti masterchefi in devenire! 😀 Ah, trebuie mentionata neaparat si delicioasa friptura de porc la cuptor a Bradului, care a fost atat de buna, incat s-a terminat inainte s-apuc s-o pozez si s-o fac vedeta pe Instagram!  😀

La capitolul dulce, mare ne-a fost bucuria cand am dat peste cozonaci de la Boromir, in magazinul polonez, singurul din oras cu marfa est-europeana, de unde ne aprovizionam cu produse romanesti. Ca sa fie meniul complet, am adaugat si niste dulciuri internationale, precum macarons, cheesecakes, cupcakes, tort cu capsune si biscuiti cu ciocolata. Toate au fost delicioase! 

Dupa masa asta copioasa, am motait tot restul zilei pe canapea, in fata televizorului sau la flacara semineului. Da, stiu, ar fi fost mai sanatoasa o plimbare in aer liber, ca sa ardem toate caloriile, dar cu vremea asta ploioasa de aici, zau ca nu ne-a ars! A fost mult mai tentanta varianta „zacut cu burta in sus ca racanelul la soare”! 

#angel #christmasdecorations #candles #christmas #light #magic #margeluta #siragurideganduri

A post shared by Margeluta (@margeluta) on

#christmasdecorations #mantel #fireplace #candles #christmastree #christmas #margeluta #siragurideganduri

A post shared by Margeluta (@margeluta) on

Si cam asa a fost Craciunul 2016 in familia arboricol-margelata, unul pentru care sunt mai mult decat recunoscatoare! Mai ales ca e ultimul petrecut in doi! Sincera sa fiu, abia astept Craciunul de anul viitor, in formula de trei!  😉

 CITATUL ZILEI:

„Craciunul este ziua care tine timpul impreuna.”   

      Alexander Smith

Lasă un răspuns

