Lasă un comentariu

A trecut deja o luna din #365daysbreakfastchallenge 

Day 26 of #365daysbreakfastchallenge

A post shared by Keke Margeluta (@margeluta) on

Day 28 of #365daysbreakfastchallenge ––––––––––––––––––––

A post shared by Keke Margeluta (@margeluta) on

Pentru inceput, lasati-ma sa ma minunez putin: oooaaauuu, a trecut deja o luna si inca nu am abandonat provocarea! Me happy… and proud of myself! Chestia cu engleza cred ca mi se trage si de la faptul ca in prima zi din saptamana asta #365daysbreakfastchallenge am experimentat micul dejun englezesc. Nu ca nu as mai fi mancat inainte, doar ca nu am mai  incercat unul homemade, facut de manutele mele. Si oau – din nou!- inca mai traiesc! 😀 Acum, vorbind serios, creierul meu inca nu poate accepta ideea de fasole dimineata asociata cu ou prajit, bacon siiiii carnati! Asta e un fel de cocktail mortal pentru ficatul margelat! Am zacut ca broscoiul cu burta-n sus toata ziua! Data urmatoare…aaa, nu va mai exista o data urmatoare, clar!

In schimb, pot spune ca a fost distractiv sa am la micul dejun salata de fructe. Bucuria mea sa o bibilesc si garnisesc cu frisca si toate cele! De Ziua Romaniei, am avut omleta (cred ca nu mai mancasem una de luni bune!), iar duminica, ceva ca acasa: crenvursti cu mustar (desi intre noi fie vorba, crenvurstii aia numai gustul de acasa nu l-au avut!). Vedeti, v-am zis eu ca provocarea asta e chiar o… provocare!? 😉

CITATUL ZILEI:

„Oamenii nu pot gândi bine, nu pot iubi bine, nu pot dormi bine, dacă nu au mâncat bine înainte.”

Virginia Woolf

Lasă un răspuns

