Lasă un comentariu

Saptamana 3 din #365daysbreakfastchallenge 

Day 15 of #365daysbreakfastchallenge

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

Day 21 of #365daysbreakfastchallenge

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

Saptamana asta, fiindca am simtit ca incepe sa-mi dea tarcoale monotonia, am incercat chestii noi precum pastarnacul prajit (cum am mancat in Londra), bacon si ciuperci plus ceai cu lapte tipic englezesc (cu care nu cred ca o sa ma obisnuiesc vreodata!) in ziua 18, iar duminica mi-am amintit de copilarie cand mi-am facut friganele dulci, parfumate cu un praf de scortisoara, asa cum ne facea mama cand eram mici. Hai, ca merge treaba, merge!😉

CITATUL ZILEI:

„ Nu poţi să mănânci mâncare bună şi atât. Trebuie să şi vorbeşti despre ea. Şi trebuie să vorbeşti despre ea cu cineva care înţelege mâncarea bună şi tot ce înseamnă ea.”

Kurt Vonnegut

Lasă un răspuns

