Lasă un comentariu

Tocanita internautica (58)

Cred ca a trecut mai bine de un an jumate de la ultima „tocanita internautica” publicata pe Siraguri, desi peste articole interesante am tot dat, slava Domnului, iar bara mea cu bookmarks e suprasaturata! Mi le pastrez pe toate acolo, in ideea ca daca nu am timp sa le citesc pe indelete acum, o voi face mai tarziu, „tarziu” care nu mai vine niciodata, bineinteles! In sfarsit, azi va poftesc sa gustati o tocanita internautica proaspata si delicioasa, preparata asa cum imi place mie, cu ingrediente de calitate si un varf de sare si piper. Lecura placuta si digestie usoara!😉

Lasă un răspuns

