7 comentarii

Nunta de lemn sau 5 ani de căsnicie

Mie-mi plac rădăcinoasele în mâncare, ţie-ţi rămân mereu în farfurie… şi-n gât. Eu nu vreau decât îngheţată cu fructe, tu doar de cacao. Eu strâng mormane de cărţi, tu de scule, cabluri şi şuruburi. Eu m-aş muta oricând în Ikea, tu ai veni doar pentru hot dog şi cafea. Eu îţi mângâi urechile cu muzică veche, tu mi le spargi cu bumţi-bumţi. Eu te car după mine la operă şi muzee, tu la meciurile Stelei. Eu în 5 minute am văzut, probat şi cumpărat, tu după 2 ore ieşi din magazin cu mâna goală… şi nervii mei pe bigudiuri. Eu nici măcar nu ştiu unde mi-e peria de păr, tu nu ieşi din casă negelat şi nefrezat. Eu mă tund mereu, tu mă vrei cu pleată rapunzeliană. Eu nu ştiu cum să mă îmbrac mai comod, tu mă placi în fustă, pe tocuri. Eu am hainele aranjate la dungă, pe culori şi categorii, tu le ai… şi-atât. Eu aş putea dormi şi-n strat de paie, tu numai pe lenjerie bine-ntinsă. Mie-mi plac filmele mute şi de epocă, ţie cele cu dezastre şi bătaie. Pe mine mă-ncântă chestiile handmade şi DIY, pe tine te lasă rece. Eu mi-am luat radio vintage, tu tv cu 103 diagonală.

Uite aşa ne completăm noi de 5 ani de zile. Cine a spus că dragostea durează doar 3 ani? Pff, ce prostii! Azi te iubesc mai mult ca oricând!❤

CITATUL ZILEI:

„Reuşita în căsnicie înseamnă mai mult decât a găsi omul potrivit. Înseamnă a fi omul potrivit.”

Robert Browning

7 comments on “Nunta de lemn sau 5 ani de căsnicie

  1. La multi ani de casnicie!!! Sa ne povestesti si de nunta de argint, si tot asa indragostita sa ramai…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ce mai descriere antitetica!🙂 Iubiti-va mult ! :*

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mulţi înainte, la fel de frumoşi!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Frumoasa definitie si descriere a vietti de cuplu🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

