6 comentarii

Eurovision 2015

Eurovision a fost desemnată cea mai longevivă competiţie muzicală anuală de televiziune din lume, stabilind astfel un record mondial. Acest anunt a fost făcut în direct în seara asta, în timpul concursului. La mulţi ani şi la mai mare, zic, dar după cum s-a văzut, ediţia cu numărul 60 a Eurovisionului nu prea ne-a purtat noroc: băieţii de la Voltaj cu piesa „De la capăt” nu au convins şi abia au reuşit să urce pe locul 15, cu 35 de puncte obţinute trase de păr (dintre care 12 de la fraţii de peste Prut, logic!). Ceea ce, sincer vorbind, nu e chiar o mare surpriză! Chiar vă aşteptaţi ca străinii să înţeleagă mesajul melodiei? Şi aia cântată 90% în română? Pe bune? În plus, câteva geamantane aranjate frumos pe scenă nu cred că se pot numi show! Deşi, dacă stau puţin să mă gândesc, la melodia asta lacrimogenă nu ştiu ce chestie wow ar fi putut să asorteze! Nu mă înţelegeţi greşit, mie mi-a plăcut piesa de la Voltaj, mi-a ajuns la suflet şi chiar mă emoţionează de fiecare dată când o ascult, dar asta pentru că sunt româncă trăind în România şi am văzut copii plângând lacrimi amare în timp ce-şi implorau părinţii să nu mai plece afară, că-i mai bine săraci şi împreună, decât despăriţiţi pentru un pumn de bani! Da, noi cunoaştem şi înţelegem situaţiile astea dureroase, fiindcă dăm nas în nas cu ele în fiecare zi, dar străinii care se vaită că-i „invadăm” nu dau 2 bani pe ele! Ba englezii chiar ne-au acuzat că cerşim mila cu melodia asta! Mda…

Eh, n-a fost sa fie nici anul asta! Goodbye #eurovision ! Romania pe locul 15!

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

Eh, dar ca să ne simţim mai bine, e de ajuns să ne uităm la punctajele Germaniei, Austriei, Franţei şi Regatului Unit, care au fost sub 10. Ba Austria, ţara organizatoare, a reuşit fantastica performanţă de a obţine… fix 0 puncte!😀 Deci noi chiar stăm bine, să nu ne plângem! Oricum, are rost să spun din nou că mie mi se pare că voturile se acordă geo-politic? Şi că sunt convinsă că România nu o să câştige niciodată Eurovisionul? Teoria conspiraţiei, nu alta!😛 Cu toate astea, mă mai uit din când în când la competiţie. Nu în fiecare an, dar mă uit. Încă nu am aflat de ce! Să fie pur sadism!?

Până mă dumiresc eu, vă spun că preferatele mele au fost piesele Suediei, care a şi câştigat Eurovisionul de anul ăsta cu 365 de puncte, Norvegiei, Germaniei, Sloveniei, chiar şi a Georgiei. Melodia rusoaicei nu mi-a plăcut, aşa că mă bucur că a ieşit pe locul 2, deşi nu mă aşteptam să ajungă atât de sus. La final vă las în compania frumuşelului Måns Zelmerlöw, fără plete, barbă şi ruj pe buze, interpretând „Heroes”, piesa câştigătoare:

P.S.: Ce Doamne iartă-mă caută Australia la Eurovision?

CITATUL ZILEI:

„Muzica este poezia aerului.”

Jean Paul

6 comments on “Eurovision 2015

  1. Eu am motiv de o mică bucurie. Am pronosticat locul 21, deci e mai sus!😉

    Apreciază

  2. Eu am renunțat de mult la Eurovision, mă plictisește-enervează! Mulțumesc pentru relatarea extrem de reușită! Despre Voltaj, ce să spun? Sunt una din trupele mele preferate, dar nu cred că piesa a fost cea mai potrivită…

    Apreciază

  3. Multumesc pentru postarea acestui articol, n-am urmarit Eurovisionul si mi-a facut placere sa vad ceva din acest spectacol. Ai mare dreptate, voturile sunt date pe criterii geo-politice si uneori putem spune ca, suntem castigatori, daca am fost selectionati pentru finala. Un gand bun si multa sanatate.

    Apreciază

  4. Mda, o din ce în ce mai ridicol. Concurs geo-politic. Si mie mi-a placut Germania…

    Apreciază

Lasă un răspuns

