Lasă un comentariu

Mucenici plus facebook nu egal love!

mucenici

mucenic

mucenici

mucenici

mucenici

Va vine sa credeti cum cresc preturile in preajma sarbatorilor? Inainte de treaba cu Ziua Indragostitilor, Martisor & Co, un fir de lalea era 2 lei. Cat ai pocni din degete, si-a dublat pretul. Exact asa s-a intamplat si cu ingredientele pentru mucenici. Esenta de rom pe care o cumparam de obicei si-a dublat si ea pretul, dar in acelasi timp si-a injumatatit si gramajul. Samburii de nuca, 50-60 lei kg. Bine, astia au fost mereu scumpi, dar… pe bune? Sunt tavaliti cumva prin aur sau ce? In ciuda preturilor, si manati de pofta care ne isca adevarate ploi torentiale in gura, ne-am scormonit prin buzunare si am luat toate cele necesare. Ieri, inainte sa plece de la munca, ma suna Al Meu Ca Bradul sa-mi dea de stire ca vine acasa, el si foamea-n gat si „nu ma apuc eu sa fac mucenicii aia?”. He he, terminasem deja treaba, ca doar nu degeaba m-a batut la cap zilele trecute.

Ce nu i-am spus si o sa afle acum – ups!, uite cum se dau nevestele singure de gol😛, este ca era cat pe ce sa nu am cu ce mucenici sa-i potolesc pofta. Ca deh, cand stai la palavre pe chatul de pe facebook, uiti ca in bucatarie mucenicii fierb nesupravegheati, sau mai bine zis, se fac ciulama, lipiti de fundul oalei, iar bucataria se afuma cu spor (tot vine pastele si trebuie zugravit)! Ma rog, va imaginati tabloul apocaliptic smulgator de lacrimi! Asa-i ca acum intelegeti unde s-au dus opturile din mucenicii mei? Dar na, gustul conteaza mai mult decat aspectul, nu?😛

Concluzia concluziilor si marea descoperire epocala: facebook plus mucenici nu egal love! Don’t try this at home!

CITATUL ZILEI:

„Când n-au încotro şi tigrii mănâncă iarbă.”

Proverb indian

Lasă un răspuns

