1 comentariu

Dulcegarie florala de 8 Martie

8 martie

8 martie

8 martie

8 martie

8 martie dulce

Din seria „pimp my bouquet”, iata cum s-a transformat anul asta „clasicul” buchet de 8 Martie pentru Margeluta! Spuneti voi, cum sa nu te indulcesti, atat la propriu, cat si la figurat, cand primesti in dar asa flori speciale? Cel putin ai siguranta ca nu vei fi nevoita sa aduni petale cazute dupa numai doua zile! Va garantez insa ca astea nu vor trai nici macar atat, fiindca imediat ce le-ai primit, te va napadi o pofta nebuna sa musti din ele!😀

8 martieIar floricica asta simpatica intruchipeaza ultimul martisor pe anul asta! Ca doar flori fara martisor in luna femeilor, nu prea merge! Si gata, fetelor, s-a dus frenezia snururilor alb-rosii! Acum trebuie doar sa asteptam sa infloreasca pomii, ca sa le innodam pe ramurile lor!

Iar pe final, trebuie neaparat sa spun ca desi am adorat dintotdeauna luna martie, fiind luna in care m-am nascut, abia acum a inceput cu adevarat sa-mi placa sa primesc cadouri! Nu ma mai sperie practica asta cum se intampla in urma cu cativa ani, fiindca in ultimul timp am avut parte numai de daruri foarte inspirate! Sau poate in sfarsit, am invatat eu sa ma bucur de toate, chiar daca sunt sau nu pe gustul meu! Poate am invatat sa apreciez… intentia! Asa ca lasati cadourile sa vina la mine!😀 Abia astept sa-mi ajunga si trusa de pensule profi pentru machiaj. Eh da, Al Meu Ca Bradul stie cu siguranta cum sa ma alinte!😉

CITATUL ZILEI:

„Toate popoarele civilizate au respectat femeia”.

Jean Jacques Rousseau

One comment on “Dulcegarie florala de 8 Martie

  1. Waw, super ! Ce de ” inventii dulci ” de sarbatoare !!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

