2 comentarii

Top 8 melodii romanesti pentru mame de 8 Martie

De cand Siragurile au aparut in viata mea, in 2009 mai exact, nu am ratat niciodata ocazia de a face urari cu ocazia sarbatorii de 8 Martie. Nici azi nu o sa fie altfel, doar ca de data asta am ales sa o fac diferit, printr-un top muzical compus din 8 cantece romanesti dedicate mamelor si-n special mamei mele. Recunosc ca am scris aceasta postare cu gandul la ea. O regasesc in fiecare din melodiile de mai jos. Si cel mai mult ma bucura faptul ca am mai castigat un cititor fidel, chiar in persoana mamei mele. Acum imi poate si ea citi gandurile asternute aici, in casuta mea virtuala si se pare ca-i si place.😀 Prin urmare, vreau sa-i spun ca mi-e tare, taaaare dor de ea, ca e un om minunat si o mama fantastica! Si de m-as naste iar, tot pe ea as alege-o ca mama!❤

Iar voua, tuturor prezentelor feminine care-mi trec pragul Siragurilor, va doresc sa petreceti o seara frumoasa in companie placuta si sa cunoasteti din plin sintagma „femeie implinita”, indiferent de ce inseamna asta pentru fiecare dintre voi!

Iar acum topul muzical. Impropriu spus „top”, fiindca e mai degraba o lista, una alcatuita din melodii vechi si noi, fara a fi aranjate intr-o ordine anume. Sper sa va gadile auzul si sa va duca cu gandul la mamele voastre, acesti ingeri care ne-au dat viata si ne poarta de grija pana in ultima clipa. Pretuiti-le!

1. „De ziua ta, mamico” – Madalina Manole

2. „Mama mea e cea mai” – Cleopatra Stratan

3. „Mama, doar mama” – Corina Chiriac

4. „Multumesc, iubita mama” – Mirabela Dauer sau poate preferati varianta Savoy.

5. „Mama” – Anastasia Lazariuc

6. „Mama” – Holograf

7. „Cantec pentru mama” – Talisman

8. „Cantec pentru mama” – Tudor Gheorghe

CITATUL ZILEI:

 “Tot ce sunt sau ce sper sa devin ii datorez ingerului care a fost mama.”

Abraham Lincoln

2 comments on “Top 8 melodii romanesti pentru mame de 8 Martie

  1. Melodiile mi-au mers la suflet, iti multumesc pentru ca, mi-ai facut aceasta zi, mai frumoasa. LA MULTI ANI si tie si multa sanatate.

    Apreciază

Lasă un răspuns

