Lasă un comentariu

Dragobete intarziat

Dragostea nu se rezuma la cadouri, flori si cine romantice. Dragostea nu se demonstreaza doar o data pe an, de Dragobete sau mai nou de Valentine’s. Daca-ti scoti azi iubita in oras, la un restaurant scump, dupa ce i-ai oferit o bijuterie si un buchet imens de trandafiri rosii, neaparat rosii, care te-a costat, la cum se dubleaza preturile in perioada asta, salariul pe-o luna-ntreaga, doar pentru a compensa celelalte 364 de zile ramase-n calendar in care ai ignorat-o cu talent sau te-ai comportat ca un adevarat mu-mu masculin… ei bine, draga reprezentant al sexului tare care esti, lasa-ma sa te informez: you’re doing it wrong! Adica ai dat cu pleasca de pamant, pe romaneste! Sigur, poate te alegi cu o noapte fierbinte, dar pe termen lung ce castigi?

Dragostea se demonstreaza in fiecare zi, prin fapte! Degeaba spui „te iubesc” daca vorba ta nu e sustinuta de fapte, si aici nu ma refer la daruri costisitoare. Daca ai nevoie sa apelezi la asa ceva pentru a tine pe cineva langa tine, atunci e grav, crede-ma! Dragostea se probeaza zilnic, nu doar o singura zi pe an, fiindca iubesti in fiecare clipa si nu ai nevoie de o sarbatoare a iubirii sa-ti aminteasca asta! Sunt perfect de acord cu toate argumentele astea ale celor anti-Ziua Indragostitilor! Cam multi in ultima vreme, parca e la moda sa fii gica contra! Nu conteaza subiectul, conteaza sa fii anti, contra si impotriva! Si totusi… ce e asa rau in a sarbatori dragostea? It’s good for the heart, it’s good for the soul, hey, it’s good for the economy!😀 E drept ca, personal, prefer Dragobetele, fiindca am crescut cu el, dar atata timp cat un lucru implica dragoste, cea mai frumoasa si mai nobila simtire, cum poate fi… rau?

Al Meu Ca Bradul e genul de barbat foarte atent, de fiecare data se intoarce din delegatie cu un mic dar, o chestioara draguta sa-mi arate ca i-am lipsit fizic, dar nu din ganduri. Tinem la a ne bucura de fiecare moment frumos al vietii, fiindca sunt atat de putine si merita sarbatorite! Ne-am facut un cult din asta. Asa ca Dragobetele ne este foarte drag si-l sarbatorim cu placere de fiecare data. Anul asta nu a fost insa posibil pe 24, fiind plecati fiecare in alta zare, dar nu am vrut sub nicio forma sa-l ratam, prin urmare am facut-o azi. Ca de obicei, Al Meu Ca Bradul mi-a adus lalele, de culori diferite. „Cum esti si tu diferita in fiecare zi” mi-a zis el cu ditamai zambetul pe fata. Atata lirism la omu’ meu, n-ati vazut asa ceva! Dar sa nu uitam ca romanul s-a nascut poet, nu?😛 Stie el ca ador pur si simplu lalelele si ca pentru mine, n-ar fi primavara fara ele.

lalele

La flori se cerea neaparat adaugat ceva dulce, chestiile astea doua sunt complementare, pur si simplu nu merge una fara cealalta!

Eu i-am daruit o sticla de cabernet de Dragasani, de la Cramele Sparleni, mai exact, fiindca stiu ca-i place vinul rosu.

Si fiindca pe nevasta-sa o lovesc mereu tot felul de pofte, are grija omu’ sa i le si satisfaca!😀 Macar n-a fost inghetata in toiul iernii!

Inchei intrebandu-va cum se petrece in cazul vostru o astfel de zi dedicata iubirii?❤

CITATUL ZILEI:

“Vei realiza cand vei privi inapoi asupra vietii tale ca momentele in care ai trait cu adevarat sunt acelea in care ai facut lucruri in spiritul dragostei.”

Henry Drummond

Lasă un răspuns

