Lasă un comentariu

Oscars 2015 – Best Dressed

Editia de anul asta a Oscarurilor nu mi s-a parut deloc spectaculoasa, ci dimpotriva: a fost luuunga, plicticoasa, nesarata, fara momente memorabile si foarte previzibila, mai ales din punctul de vedere al castigatorilor. Cam aceeasi situatie a fost si pe covorul rosu. Adica, la naiba, nimeni nu a avut destul curaj sa iasa in evidenta, nici macar Lady Gaga, care a fost destul de cumintica, in comparatie cu aparitiile ei de odinioara! Toate rochiile au fost foarte safe, nimic care sa te lase cu gura cascata, nimic spectaculos. A lipsit stralucirea aceea tipic hollywoodiana, care iti ia ochii si te face sa visezi! In plus, se pare ca anul asta a fost epidemie de coafuri proaste, dar prooooaaaste frate, nu gluma! Unele actrite pareau ca nici macar nu s-au pieptanat sau mai rau, chiar ca nu s-au spalat pe cap! Oribil!

Am trecut peste si am reusit sa intocmesc o lista cu cateva tinute care mi-au placut, mai mult sau mai putin! Sa incepem, zic!

Lupita-1Lupita Nyong’o, castigatoarea Oscarului de anul trecut la categoria „Cea mai buna actrita in rol secundar”, cu bijuterii Chopard asortate la o supeeeerba rochie Calvin Klein Collection, o adevarata cascada de siraguri de perle. 6 000 mai exact! Pe mine m-a dat pe spate, mai ales ca sunt o mare iubitoare de perle si le port de cate ori am ocazia!

anna kendrickAnna Kendrick in Thakoon. Culoarea asta e minunata si i se potriveste de minune!

JenniferLopezJennifer Lopez in Elie Saab, clutch Salvatore Ferragamo si bijuterii Neil Lane. Incomoda, dar trena e de efect!

margot robbie oscarsMargot Robbie intr-o rochie neagra marca Saint Laurent si colier statement Van Cleef & Arpels, creat in anii 1930 pentru Ducesa de Windsor. Se pare ca a fost seara bijuteriilor statement!

Rosamund-Pike-Givenchy-Rosamund Pike in Givenchy si bijuterii Lorraine Schwartz. Stiu ca rochia rosie pe covorul (tot) rosu e un mare NO-NO, dar in cazul de fata chiar imi place! Mai ales forma rochiei!

Dakota-Johnson-Oscars-2015Din nou rosu. Starul din „Fifty Shades of Grey”, Dakota Johnson, de data aceasta foooarte imbracata, in rochie Saint Laurent, bijuterii Forevermark, pantofi si clutch Bally. Cu ocazia asta am aflat si eu ca e fiica lui Melanie Griffith! Habar n-aveam! Si uite asa m-am dat de gol singura ca multdiscutatul film nu mi-a starnit nicio curiozitate!😀

emma stoneEmma Stone in Elie Saab, pantofi Christian Louboutin si bijuterii Tiffany & Co.

Witherspoon-1Reese Witherspoon in rochie Tom Ford si bijuterii Tiffany & Co. Imi place cum ii complimenteaza silueta! Tare mi-as fi dorit sa castige ea Oscarul!

CITATUL ZILEI:

“Moda este ceea ce iti e oferit de patru ori pe an de designeri. Stilul este ceea ce alegi.”

Lauren Hutton

Lasă un răspuns

