Lasă un comentariu

Top 24 melodii romanesti de dragoste – Partea a II-a

Cum am promis, iata si celelalte 12 cantece de dragoste din topul margelat prilejuit de Dragobete (gasiti prima parte aici). Sper sa va ajunga la suflet si sa va incante auzul. Viata e mult, muuult mai usoara cand portative ne plutesc pe la urechi si inimile ne ticaie a dragoste!😉 Dragobetele saruta fetele!

13. „Mai frumoasa” – Laura Stoica

14.”Fata draga” – Madalina Manole

15. „Mi-e dor de tine” – Malina Olinescu

16.”Ploaie in luna lui Marte” – Paula Seling

17. „Spune-mi” – Monica Anghel

18. „M-am indragostit numai de ea” – Ducu Bertzi

19. „Nebun de alb” – Emeric Imre

20.”Zece” – Florin Chilian

21. „Tu” – Conexiuni

22. „Sa nu-mi iei niciodata dragostea” – Holograf

23. „Daca ai sti” – Directia 5

24. „Unde dragoste nu e, nimic nu e” – Gheorghe Gheorghiu

 CITATUL ZILEI:

“Aud vibrand vocea ta in toate zgomotele lumii.”

Paul Eluard

Lasă un răspuns

