3 comentarii

Top 24 melodii romanesti de dragoste – Partea I

lumea off muzica onCe sentiment este mai cantat si mai slavit ca… dragostea? Si daca tot iubeste Margeluta muzica, pe langa faptul ca-l iubeste pe Al Ei Ca Bradul, ce s-a gandit ea? Sa faca un top cu melodii de dragoste, dar nu asa, oricum, ci sa indeplineasca 3 conditii mari si late: 1. sa fie musai romanesti; 2. in numar total de 24, exact ca ziua in care (ar trebui sa) ne cantam noi, romanii, iubirea, de Dragobete adica, si 3. sa fie vechi, fiindca ce a iesit in ultimii ani pe piata muzicala e de rasu’- plansu’, asta ca sa fiu indulgenta! Si apoi, muzica buna e ca vinul: devine si mai buna pe masura ce trece timpul! Iar de la aparitia unora, lucru care se intampla inainte ca eu sa ma nasc, chiar s-a scurs ceva timp! Faptul ca lumea inca le mai asculta cu placere, dovedeste calitatea lor!

Fiindca era prea lung si nu am vrut sa o luati la sanatoasa, am impartit articolul in doua. Desi, credeti-ma cand va spun ca initial a fost muuult mai lung! Deh, nu e vina mea ca avem atatea melodii frumoase, care reusesc sa ne atinga sufletul. Ma doare inima pentru cantecele lasate pe dinafara, dar poate voi mai alcatui candva un alt top care sa le includa. Acestea fiind zise, va las in compania notelor muzicale, dar nu inainte de a mai adauga si a va indemna chiar sa completati lista cu preferintele voastre! Enjoy sau cum se spunea la Tvr, auditie placuta!😉

1. „De-ai fi tu salcie la mal” – Mihaela Mihai

2. „Sa mori de dragoste ranita” – Angela Similea

3. „De-ar fi sa vii” – Mihaela Runceanu

4. „Iarta” – Mihaela Runceanu

5. „Te-astept sa vii” – Mirabela Dauer

6. Drumurile noastre”  – Dan Spataru

7. „Dragoste la prima vedere” – Ilie Micolov

8. „Romanta cu parfum (La fereastra ta)” – Semnal M

9. „Emotie de toamna” – Nicu Alifantis

10. „Hai vino iar in gara noastra mica” – Gabriel Dorobantu

11.”Noapte albastra” – Gabriel Cotabita

12. „Buna seara, iubito” – Loredana Groza

CITATUL ZILEI:

“Aud vibrand vocea ta in toate zgomotele lumii.”

Paul Eluard

3 comments on “Top 24 melodii romanesti de dragoste – Partea I

  1. […] si celelalte 12 cantece de dragoste din topul margelat prilejuit de Dragobete (gasiti prima parte aici). Sper sa va ajunga la suflet si sa va incante auzul. Viata e mult, muuult mai usoara cand […]

    Apreciază

  2. Nu-mi vine să cred că pe toate le-am auzit când apăruseră şi erau în vogă! E drept că eram micuţă când am ascultat-o pe Mihaela Mihai :)) şi pe vremea aia nu mi-a plăcut. Am apreciat vocea ei clară şi deosebită abia când am crescut şi ea nu mai era în ţară.

    Apreciază

  3. ffff frumos;mai vreau!

    Apreciază

Lasă un răspuns

