Lasă un comentariu

Si-am ajuns si la Jumbo

Am tot citit la finele anului trecut despre deschiderea magazinului Jumbo (ala din Berceni, ca cica mai este unul in Pallady, deschis inca de anul trecut, despre care eu nu aveam habar) si cum toata lumea bloggeristica arunca in stanga si-n dreapta cu laude si urale la adresa lui, am zis ca trebuie neaparat sa vada si ochii mei minunea minunata. Eh, usor de planuit, greu de urnit: distanta Margeluta-Jumbo e una destul de mare si ma descuraja teribil. Asa ca mi-am exersat farmecele pe sotul din dotare. Se pare ca au functionat de minune (dupa stradanii seculare care-au durat cateva zile), l-am convins sa ma duca pana acolo cu masina, ba chiar sa si intre. Bine, aici a avut mare greutate cuvantul „jucarii”!😛 Pentru ca, nu-i asa, boys will be boys!

N-am avut gps-ul cu noi, am incurcat strazile si ne-am cam ratacit, dar cu putin ajutor din partea unor prieteni care fusesera la Jumbo cu vreo doua saptamani inainte, am reusit sa ajungem la destinatia finala. Si acolo:

heaven gates

Magazinul e iiiimeeeeens si desi se axeaza pe jucarii, se gasesc multe chestii interesante si pentru baie, bucatarie, gradina, decorarea casei ori ingrijire personala. Al Meu Ca Bradul se simtea ca pestele in apa, cel putin la sectiunea de jucarii pentru baieti, unde a probat tot ce i-a venit la mana. Dupa ce am ajuns la chestiile care-mi placeau mie, entuziasmul lui a scazut brusc, mai ceva ca pretul petrolului. Prin urmare, a gasit toate scuzele posibile ca sa marim pasul si sa ajungem mai repede la casele de marcat. Pff, tipic lui! Si de cate ori nu mi-am jurat ca nu mai plec in vecii vecilor -amin!- cu el la cumparaturi!

Mai jos aveti cateva imagini de la fata locului publicate pe instagramul margelat, unde puteti sa-mi dati follow, ca nu ma supar! ;P

Chestiute dragute pentru decorarea casei… de Paste! Se spune ca niciodata nu e prea tarziu, dar se pare ca nici prea devreme!😀 Tocmai atunci puneau pe rafturi produsele pascale.

Cuties from #Jumbo #deco #pink #green

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

Aici a fost dragoste la prima vedere si mi-as fi umplut caruciorul cu ele, dar ochiul vigilent al Bradului insotitor m-a sagetat imediat a dezaprobare! Asa ca, altadata dragele mele, altadata, dar cu siguranta veti fi ale mele! Muahahaaa!:P

I've just added some #shabby chic cuties from #Jumbo on my wish list! #roses #jug #pot #deco #garden

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

Si la final, am plecat cu toate treburile astea de care -nu-i asa?- aveam maaaare nevoie!

Sweet nothings to brighten my day. :))) #Jumbo #shopping

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

CITATUL ZILEI:

„Bucură-te de lucrurile marunte, pentru că într-o zi, privind înapoi, ai putea să îţi dai seama că erau lucruri mari.”

Robert Brault

Lasă un răspuns

