3 comentarii

Va fi 2015

Că vreau sau nu, va fi şi 2015. Este deja. Bun sau rău, asta voi vedea la final, când va veni vremea obişnuitului bilanţ. Planuri nu-mi mai fac, n-are rost (oricum nu-mi ies niciodată, oricât mă străduiesc!). Am citit undeva că atunci când îţi faci planuri cu bătaie lungă înseamnă să trăieşti în viitor, şi nu în prezent, iar asta este risipă de energie. De unde poţi ştii acum ce se va întâmpla peste 6 luni sau un an? Prin urmare, cel mai înţelept e să trăieşti fiecare zi în parte. Asta e tot ce ai în acest moment: ziua de azi! Ştiau ei romanii ce ştiau când spuneau „Carpe diem!”.

De dorit, îmi doresc totuşi ceva în anul ăsta nou: persoanele alea care nu ştiu ce înseamnă loialitatea şi recunoştinţa, iar noţiunea de „prietenie adevărată” le e total străină şi care la finele lui 2014 au ales să plece din viaţa mea în cel mai ruşinos mod posibil, plecate să rămână! Cale bătută vă urez! De profitori prefăcuţi sunt sătulă până peste cap, aşa că staţi acolo, în lumea voastră mică, perfectă pentru micimea caracterului!

Punând această mică dorinţă în paranteză, anul trecut m-a învăţat ca de la anul ăsta nou să mă aştept la orice, aşa că 2015, uimeşte-mă!

CITATUL ZILEI:

„Nu lăsa viitorul să-ţi strice liniştea. Dacă va fi nevoie, îl vei înfrunta cu aceleaşi arme ale raţiunii cu care lupţi astăzi împotriva prezentului.”

Marcus Aurelius

3 comments on “Va fi 2015

  1. Să ai un an frumos, ca gandurile tale și ca inima ta…🙂

    Apreciază

  2. Imi fac bilantul de obicei de ziua mea, dar nici atunci, ma doare inima sa vad cate esecuri am avut de-a lungul anului. asa ca ma lupt in fiecare zi cum pot si prefer sa nu analizez. In 2015 sper sa pot sa fac ce n-am reusit in 2014 si sper sa nu mi se intample nimic oribil. Si sper sa-mi gasesc de munca.

    Apreciază

  3. Draga mea, cei plecați din viața ta nu-și mai aveau locul acolo. Iar tu acum ai loc în suflet pentru alți oameni mai buni și mai potriviți pentru tine în această perioadă din viața ta.🙂 Distracție maximă cu toate în 2015! Să fie frumos!

    Apreciază

Lasă un răspuns

