3 comentarii

A fost 2014

Anul trecut imi propuneam ca 2014 sa fie… mai mult! Asta decisesem eu sa fie cuvantul care sa-l defineasca! S-a dus anul, sa tot fie 8 zile de cand scrie 2015 in agenda (scuzati absenta, abia m-am intors din vacanta), si iata ca acum pot spune ca 2014 a fost intr-adevar… mai mult! Am citit mai mult, am vazut mai multe filme, am calatorit mai mult, am experimentat mai mult, am invatat mai mult, exact dupa cum imi propusesem! Si cu toate astea, dintre toate planurile acelea asezate frumos cu liniuta, abia am reusit sa bifez doua… si jumatate! :)  Dar, spre surprinderea mea, nu sunt deloc dezamagita, dimpotriva! Sunt chiar fericita si… recunoscatoare! Am trait un an plin si minunat! Minunat de plin! Bineinteles ca n-a fost totul numai miere si lapte, am trecut prin multe dezamagiri, si tristeti, si neputinte, si nervi intinsi la maxim, oameni pe care-i consideram prieteni au ales sa plece lasand rani in urma lor, dar am invatat sa iau totul asa cum vine si sa multumesc pentru lectii! Candva imi vor servi la ceva! Aleg sa pastrez in suflet doar lumina lucrurilor bune si frumoase petrecute in acest 2014!

Si ca sa fie treaba treaba, in stilul caracteristic, iata cum a fost 2014 pentru Margeluta:

– am trecut in noul an impreuna cu Al Meu Ca Bradul, doar noi doi (si alte mii de bucuresteni), privind inspre cerul luminat de focul de artificii din Piata Constitutiei

– in ianuarie am descoperit cacaua alcalinizata si cat de frumos poate sa fie apusul soarelui pe Lacul Morii (o dovada clara ca are si Bucurestiul locurile sale magice, mai ales in lumina potrivita)

am schimbat prefixul si am avut o zi de nastere speciala, cu Bradul meu alaturi, iar cei dragi, desi departe fizic, au stiut cum sa-si faca simtita prezenta. Si da, mi-am primit cele 30 de cadouri pe care mi le-am dorit pentru cei 30 de ani impliniti!

– n-am ratat nici anul asta Gala Premiilor Oscar

– mi-am modificat putin traditia si de data aceasta am avut nu unul, ci 3 Martipomi

– am vazut pentru prima data Trenul Regal in Gara de Nord

– am descoperit beneficiile mersului pe jos si mi s-a reamintit ca unele lucruri/oameni nu se schimba niciodata

– familia ne-a fost greu incercata cand socrul meu si nasul nostru de cununie au trecut amandoi in nefiinta, la doua luni diferenta. Dumnezeu sa-i odihneasca si ma rog sa fie acum intr-un loc mult mai bun!

– intre doua inmormantari, am fost nasi.Data fiind situatia, am facut tot posibilul sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor si indraznesc sa sper ca ne-a iesit. Nunta finilor nostri a fost foarte frumoasa, toata lumea a dansat si a petrecut pana dimineata, iar mirii au fost minunati si mai mult decat atenti cu noi. Multumim!

– am vazut dervisii rotitori si fanfara militara Mehter la Festivalul Turcesc, apoi am facut Noaptea Alba a Muzeelor

– am gustat pentru prima data macarons

– am facut singura-singurica socata si nu pot sa nu ma laud: mi-a iesit delicioasa!😛

– am reusit sa ajung in Oraselul Copiilor si asta datorita unor buni prieteni care au copii, bineinteles😀

– dupa lungi asteptari, exact cand imi pierdusem rabdarea, am reusit in sfarsit, sa filmez un fulger

– m-am plimbat cu mocanita prin Bucuresti

– am facut si anul asta invitatiile pentru ziua de nastere a nepoticii mele Medeea si cu ocazia asta am aflat si eu cine e Violetta🙂

– am fost la concertul 30 Seconds to Mars datorita Aureliei si a surorii sale, Alice. Fetelor, va multumesc din suflet si va raman indatorata!

–  m-am pozat pe proaspat-renovata strada Xenofon

– am fost la Train Delivery si Promenada Operei

– am descoperit placerea plimbarii prin Parcul Venus

– am sarbatorit 4 ani de casnicie si ca de obicei, am facut ditamai petrecerea

– in sfarsit, l-am cunoscut si eu pe Raul, bebelusul bucalat si cu ochi mari al prietenei mele Cori. Sa-ti traiasca, gagico, e bucatica rupta din tine!

– am dansat in Centrul Vechi la Zilele Bucurestiului, am vizitat Muzeul Istoriei, am urmarit proiectiile 3D pe Casa Poporului si aprinderea fantanilor de la Unirii

– am donat sange impreuna cu fratele meu

– am fost singura la cinema

– am tremurat ca piftia cand a nins la jumatatea lui octombrie

– mi-am schimbat culoarea parului. Adio Blondix, welcome Mozilla Firefox!

– am inceput cursuri de limba turca la Halt Language Center, unde mi-am facut obiceiul sa beau ceai negru in fiecare sambata dimineata si am cunoscut oameni faini si amuzanti

– am participat la campania Loredanei de strangere de rechizite Kids for kids si am stat cu niste emotii teribile pana mi-a ajuns coletul la destinatie

– m-am jurat ca nu mai calc noaptea prin locuri periculoase

– am bifat mai multe festivaluri in capitala, si asta intr-o singura zi

– mi-am dat demisia de la locul de munca si nu-mi pare rau

– am fost la vot impreuna cu mama si soacra si la parada militara de 1 Decembrie cu nasa

– am umblat prin spitale si pe la doctori de mi s-a luat, si inca nu s-a terminat

– am facut primul meu brad din carti

– am petrecut revelionul pe taram spaniol

Cam asta a fost cu liniuta, anul 2014 pentru subsemnata. Mi l-am dorit special, fiind anul in care am implinit 30 de ani, si da, pot spune ca a si fost. Singurul capitol la care mi-a mers din ce in ce mai rau a fost sanatatea. Nici nu mai tin minte cand am avut parte de atatea probleme de sanatate ca acum. Probabil in copilarie… iar situatia nu pare a se indrepta. Dar cine stie ce va aduce 2015?

Ard de nerabdare sa-mi povestiti cum a fost anul vostru, dragii mei cititori margelati!;)

CITATUL ZILEI:

„Nimic nu este mai de pretuit decat valoarea zilei.”

Johann Wolfgang von Goethe

3 comments on “A fost 2014

  1. Frumos si plin an a fost 2014. Mai mult sa fie 2015!

    Apreciază

  2. Despre 2014 am scris aici: http://piesedintr-unpuzzle.blogspot.ro/2014/12/sunt-ani-care-intreaba-si-sunt-ani-care.html.
    La fel ca si tine de mai bine de 5 luni ma ” plimb” pe la doctori si sper ca se va termina cat mai repede…Cam asta mi-as dori de la 2015 si poate ceva calatorii🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

