Lasă un comentariu

Moş Nic de 2014

i've been a good girl!😉 #mosnicolae #cadou #daruri

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

He he, se pare că am fost într-adevăr o fetiţă fată tânără femeie doamnă uatevăr cuminte! Şi nu o zic eu, acum am şi dovada! Dacă vă întrebaţi ce este în cutiuţa roz, aflaţi ca e un parfumel, căruia nu i-am putut rezista şi l-am folosit deja azi dimineaţă. Îmi place tare mult ambalajul roz (da, acum sunt în faza în care mă topesc după chestiile pink şi girly – m-o fi ajuns vreun blestem ceva!), îmi place şi aroma lui florală, uşor dulceagă şi feminină, daaaaaar sticluţa în formă de cadou cu fundiţă m-a dat pe spate! Glicemie crescută într-o clipită, nu alta!

Puzzle-ul e dintr-o altă lume, dar abia aştept să mă apuc de el! Nebunie o să fie! Sper doar să nu dureze 2 ani până-l termin, cum s-a întâmplat cu ultimul!😀

Şi ca să fie treaba treabă, la Halt, Moş Nic a fost sărbătorit cu încălţări dulci şi ceai turcesc!

Indulcire de Mos Nic! :p #mosnicolae #dulciuri #ciocolata #cizmulite #ihaveasweettooth #ilikesweets

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

Un pic de energie nu strica!😉 #tea #ceainegru #turkishdelight #turca

A photo posted by Keke Margeluta (@margeluta) on

CITATUL ZILEI:

„Dulce mai e povara cadourilor.”

Valeriu Butulescu

Lasă un răspuns

