1 comentariu

Bradulet de 2014

Am tot trambitat eu in stanga si-n dreapta ca anul asta imi doresc un brad special, dar nu stiam ce si cum… pana acum trei saptamani! Ideea mi-a venit pe neasteptate cand mi-am trait -in sfarsit!- un vis din copilarie: acela de a fi pusa in fata unui munte de carti si lasata sa-mi aleg dupa pofta inimii. Si asta am si facut! 😛 Am plecat acasa cu doua sacose imense de carti, in timp ce alti cinci saci inca ma asteapta sa-i ridic! Si pun pariu ca in momentul asta, Al Meu Ca Bradul e in pragul unui infarct! Sotiorul meu iubit, eu zic sa-ti revii rapid, ca pe tine ma bazez la carat! 😛

Traditia la noi in familie e sa impodobim bradul in ziua de Mos Nicolae, dar cum nici anul asta nu are cine sa ma ajute si ma cam rodea nerabdarea, mi-am facut de lucru (si de cap) si m-am pus pe treaba! Doua ore si vreo 170 de carti mai tarziu, braduletul margelat trona mandru la fereastra, inveselit de luminitele multicolore. Cam asa:

brad carti

Il proiectasem mai inalt in mintea mea, dar cum mi s-a terminat „materialul”, a trebuit sa-l scurtez. Insa mie imi place de el asa bondoc si grasunel! Si fiind prima data cand fac un brad din carti, eu zic ca a iesit minunat! In plus, pot adauga isprava asta la categoria mea speciala de anul asta #30depremierepentru30deani. 😉

Acum va las sa-mi admirati opera de arta, eu am fugit sa-mi lustruiesc cizmulitele! Mai e un pic si vine Mos Nic! Chiar am sperante mari anul asta, ca doar am fost fooooaaarte cuminte! Adio nuielusa! 😛

La multi ani tuturor celor care poarta numele Sfantului Nicolae! Si la final, doar asa, ca lauda:

Bradulet de 2009

Bradulet de 2011

Bradulet de 2012

Bradulet de 2013

Va saluta Margeluta-proaspata-fauritoare-de-brazi-din-carti! 😉

CITATUL ZILEI:

“Nu conteaza daca bradul de Craciun este natural, din plastic sau din aluminiu. Cu adevarat important este ca el sa fie impodobit cu zambete.”

J. Allen Harrison

One comment on “Bradulet de 2014

  1. […] – am facut primul meu brad din carti […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

