1 comentariu

Morcovel sau Mozilla Firefox, uatevăr, tot eu sunt!

Cică au femeile chestia asta, de a-şi schimba coafura şi/sau culoarea părului atunci când 1.) trec printr-o despărţire ori 2.) au nevoie de o schimbare în viaţă şi fiindcă de cele mai multe ori, din diverse motive, n-o pot face, atunci se rezumă la păr! Ei bine, Mărgeluţa voastră nu se încadrează la primul punct, slavă Domnului, dar recunoaşte că o omoară monotonia de luni bune, încet şi sigur! Cum monotonia=plictiseală, ceva trebuia făcut şi asta pronto! Şi ce-i vine ei aseară? Să se tundă şi să-şi schimbe culoarea părului, of course! Şi asta de una singură, fiindcă la ora 9 seara, când au apucat-o pe ea nebuniile, ce salon mai era deschis?

Eh, am dat o fugă până în Carrefour Orhideea, mi-am luat două cutii de vopsea de păr de la Garnier, nuanţa Cupru că asta mi-a căzut mie cu tronc pe moment şi după ce i-am povestit mamei ce aveam de gând să fac… ei bine, am făcut-o! Singură m-am vopsit, singură mi-am tăiat breton (n-am mai avut din liceu) şi filat părul (ţin să subliniez chestia asta, fiindcă multă lume încă nu mă crede)! Şi nu, nu e prima dată când o fac! Întrebaţi-o pe mama de Mărgea, are un volum impresionant de poveşti din categoria asta, începând cu cea de la 6 ani, când mi-am scurtat singură bretonul în oglinda de la baie, că na, mi se păruse mie că-mi intră-n ochi, şi ca bonus, am tăiat şi pijamalele lui taică-mio! Era superofertă, 2 la preţ de 1, trebuie să-mi înţelegeţi generozitatea!😛 Şi apoi, ca să nu-mi deconspir boacăna, mi-am pus căciulă… în plină vară, ceea ce, bineînţeles, m-a dat mai abitir de gol!

love accept yourselfAzi la muncă, i-am şocat pe toţi, dar cea mai cea dintre toţi sunt chiar eu! Îmi văd refexia în vitrinele magazinelor şi nu mă recunosc! Cred şi eu, după 5 ani de blond în toate nuanţele posibile, să trec brusc la roşu ăsta morcoveaţă e… greu de acceptat pentru creierul şi ochii mei! Pot spune cu certitudine că neobservată nu am cum să trec, semnalizez de la distanţă venirea mea! Dar nu-i bai, întotdeauna mi-a plăcut să şochez şi am adorat de când mă ştiu schimbările bruşte de look! În plus, nu-mi pare rău nici de păr, niciodată nu mi-a părut, că şi-aşa îmi creşte foarte repede! Şi ce vreţi, nu e vina mea că mă plictisesc repede! :)) Ca să nu mai spun că de fiecare dată când mă privesc, îmi apare pe buze zâmbetul ăsta larg şi am o stare de bine cum n-am mai avut de multă vreme! Eh, şi uite aşa am trecut eu de la „Blondy” la apelative precum „Morcovel”, „Morcoveaţă”, „Vulpiţă”, „Roşcăţica” şi cea mai tare dintre toate „Mozilla Firefox”, născocită de fratele meu şi Al Meu Ca Bradul (ăştia doi mereu s-au aliat împotriva mea, dar am eu ac de cojocul lor!)

Culoarea asta e o premieră pentru căpşorul mărgelat, prin urmare, e demnă de înregistrat la provocarea #30depremierepentru30deani. Hai că încep să se strângă!

Vă salută şi vă îndeamnă să nu vă temeţi de schimbările la 180º, ci dimpotrivă, să vă permiteţi din când în când o nebunie, a voastră proaspătă Mărgeluţa-Vulpea de Foc!😉

CITATUL ZILEI:

„Un nebun nu se mai teme de nebunie.”

Octavian Paler

One comment on “Morcovel sau Mozilla Firefox, uatevăr, tot eu sunt!

  1. […] – mi-am schimbat culoarea parului. Adio Blondix, welcome Mozilla Firefox! […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

