1 comentariu

1 Octombrie – Ziua Internaţională a Muzicii

De Ziua Internatională a Muzicii, s-a gandit ea Mărgeluţa, mare iubitoare de gâdilături la urechi, să facă un top cu melodii care au în titlu cuvântul „muzică”. Impropriu spus top, ordine puţin cronologică, amintiri cu carul. Muzica, maestre!

Bineînţeles că încep cu „The Sound of Music” din filmul omonim, film pentru care nu-mi ajung degetele de la mâini şi picioare să număr de câte ori l-am văzut. Na, am împlinit 30 de ani anul ăsta, deci am avut destul timp la dispoziţie din copilărie şi până acum!😛

Dacă îmi spuneţi că nu aţi dansat niciodată pe melodia asta, pe cuvânt că nu vă cred! Şi dacă insistaţi, haideţi că nu e prea târziu să începeţi chiar acum! „Rock And Roll Music” – The Beatles 

Trecem apoi la sclipicioşii ani ’70 şi ajungem la „Play That Funky Music” – Wild Cherry

şi „I got the music in me” – Kiki Dee Band, pentru că da, eu am muzica în mine (în special muzica născută înaintea mea)!

https://www.youtube.com/watch?v=SLQRW7J_D0U

Credeaţi că am uitat de „Thank You for the Music” – Abba? Nicio şansă!😉

„Music Is My Life” – Marcia Hines. La aşa declaraţie, ce mai poţi comenta?

Dar de „You Can’t Stop the Music” – Village People ce ziceţi? Se întâmpla în 1980. Hai măi, că erau simpatici foc cu hainele şi mişcările alea… iar părinţii mei nici măcar nu se cunoscuseră!😀

Continuăm cu „Sound Of Music” – Dayton din 1983, anul în care s-au căsătorit părinţii de Mărgea!

Prin 1985, când am eu abia învăţam să merg, se lansa „Let the Music Do the Talking” – Aerosmith. Şi zic să le ascultaţi sfatul, că ei ştiu mai bine!

Rămânem în anii ’80, dar schimbăm registrul: trecem pe country şi picioarele deja dansează singure! „Guitars, Cadillacs & Hillbilly Music” – Dwight Yoakham

Pentru că am copilărit în anii ’90, nu puteam s-o ignor, bineînţeles, pe regina muzicii pop, nu? Mai ales că sunt întrutotul de acord cu ea când zice că muzica uneşte oamenii! „Music” – Madonna

„Music Sounds Better With You” – Stardust, fiindcă muzica şi dragostea au făcut întotdeauna casă bună!

Dar de începuturile Rhiannei vă mai amintiţi? „Don’t Stop The Music” – Rihanna

Muzica e lumină. „Lights And Music” – Cut Copy

„Hyper Music” – Muse 

„This Is Music” – The Verve

„Music” – Eric Sermon Feat. Marvin Gaye , ca să schimbăm din nou registrul.

„Music Non Stop” – Kraftwerk. Asta apropo de făcutul muzicii pe calculator, instrumentul-minune.😀

„Everyone Deserves Music” – Michael Franti & Spearhead şi ziceţi voi dacă nu merităm cu toţii puţină muzică în viaţa noastră, să ne-o facă mai frumoasă?

Eh, zic să punem punct aici, deşi aş mai avea multe să vă dau de ascultat întru bucuria urechilor. Sunt curioasă, cititorii mărgelaţi ce muzică ascultă?

CITATUL ZILEI:

„Muzica este timp sonor.”

Emil Cioran

One comment on “1 Octombrie – Ziua Internaţională a Muzicii

  1. Un adevărat regal de muzică bună, pentru care se cuvine a mulțumi!🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

