2 comentarii

Paza bună trece primejdia rea

Haideţi să vă servesc una din ciclul „bucuriile locuitului în zona Gării de Nord”, care s-ar încadra foarte bine şi-n ciclul „când nevasta n-ascultă de bărbat”(asta aşa, să se umfle în pene Al Meu Ca Bradul că, în sfârşit, îi dau şi lui o dată în viaţă, dreptate 😛 ).

Se întorcea în seara asta Mărgeaua din Carrefour Orhideea, cu ditamai sacoşa cu de toate, şi ajunsă la Gara de Nord, unde a lăsat-o 105, ce se gândeşte ea? De ce să mai ocolească atât, când poate s-o taie direct prin parcul din faţa Ministerului Transporturilor? Asta în ciuda faptului că era întuneric beznă (apropo, aţi văzut ce devreme se întunecă acum?), că prin zona aia umblă tot felul de dubioşi, iar Al Meu Ca Bradul m-a avertizat de o mie de ori să nu trec pe acolo singură noaptea, că e periculos. Dar când am ascultat eu vreodată de el? Şi apoi m-am încurajat amintindu-mi că mereu am văzut poliţişti patrulând prin zonă. Şi unde mai punem că eram obosită, şi mă dureau picioarele, şi voiam să ajung mai repede acasă… plus alte scuze.

Eh, nici nu am intrat bine în parc, că din întunericul ăla m-a izbit direct în retină, un  -ATENŢIE!- ditamai fundul alb. Oh, quelle horreur! „Fund” nu ca fundul de lemn din bucătărie sau ca fundul paharului ori ca fundul grădinii; nu doamnelor şi domnilor, fund ca dos, şezut, cur pe româneşte! Mda, m-a spurcat la ceas de seară unu’ care se schimba fără nicio grijă sau grabă lângă o bancă! Bine-aţi venit la Gara de Nord, tărâmul tuturor posibilităţilor/anomaliilor!

Şi cu ocazia asta, recunosc că sunt o Mărgea tare nesăbuită şi că lucrurile ar fi putut să se petreacă cu totul altfel! Na, că am spus-o (Al Meu ca Bradul jubilează acum, că doar adoră să i se dea dreptate)! Lăsând gluma la o parte, adevărul e că ne gândim că nouă nu ni se poate întâmpla nimic rău, asta li se întâmplă întotdeauna celorlalţi! Greşit, dragii mei cititori mărgelaţi! I se poate întâmpla oricui, oricând! Nu degeaba se spune că paza bună trece primejdia rea! Dacă tu nu ai grijă de tine, nimeni altcineva nu o va face în locul tău! Aşa că poate ar fi cazul să nu mai trecem cu vederea sfaturile celor dragi! Dacă aş fi ascultat, aş fi fost scutită de a-mi aminti fundul ăluia de fiecare dată când trec prin zonă!

2 comments on “Paza bună trece primejdia rea

  1. Margeluta ai vazut „luna plina” pe inserate 😀 …

    Apreciază

  2. […] – m-am jurat ca nu mai calc noaptea prin locuri periculoase […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

