1 comentariu

Violetta pentru Medeea

Acum doi ani, era gasca lui Winnie the Pooh care zambea cu voiosie din spatele unei foite de calc. Anul trecut, o Hello Kitty cartonata facea ceea ce stie ea mai bine – trimitea un hello vesel tuturor celor care primeau invitatia. De data aceasta, in anno domini 2014, a venit randul simpaticei Violetta sa vesteasca asezarea celei de-a sasea note muzicale pe solfegiul vietii. Caci da, bebelusul ala pufos din bratele mele care ma fixa cu niste ochi mari si curiosi in timp ce-i cantam “The Pie Song” (sper ca nu ma injura exasperat😀 ) s-a transformat intr-o pustoaica frumoasa foc, isteata tare, guraliva nevoie mare si de-o veselie molipsitoare, care implineste azi 6 ani! Ma uit la ea ca la o minune si nu-mi vine sa cred ca in toamna merge in clasa zero! Parca ieri ma anunta maica-sa ca e gravida si mie imi batea inima fericita de parca as fi fost eu!

La “venerabila” mea varsta, trecerea timpului incepe deja sa apese pe umeri, pentru Medeea insa timpul trece in favoarea ei! Are atatea de trait, de vazut, simtit, descoperit si incercat! Ma rog ca toate sa i se aseze la timpul lor pe cararea vietii, astfel incat sa traiasca fara regrete si din plin!

Hai ca m-a luat melancolia si vorbaraia, cand de fapt despre altceva voiam eu sa va povestesc! Asa cum s-a intamplat in ultimii doi ani, si anul acesta matusica Margeluta a primit sarcina de a se ocupa de invitatiile pentru superpetrecerea aniversatei. Ordinele au fost precise: fie ce-o fi, dar cu Violetta sa fie! Eh, na belea acum! Pe sistemul “who the fuck is Alice?”, mi s-au facut ochii in cap ca de peste si m-am intrebat si eu: “cine naiba-i Violetta?”. Mi-a cantat ea Medeea cu patos niste melodii de-ale susnumitei, dar pana nu am cercetat Disney Channel, am tot trait cu impresia ca e vorba despre desene animate. Faaaals, de fapt e un serial argentinian, Hanna Montana in varianta latino, noua obsesie a pustoaicelor urmaritoare de Disney din intreaga lume.

Eh, si daca ordinele au fost date, m-am conformat, sa traiti! Am cautat pe net imagini la o rezolutie cat mai buna (si ca sa vedeti telepatie, am ales exact preferata Medeei), am mai scos ceva, am mai adaugat altceva, si cadrul a fost gata. Doar textul imi dadea batai de cap, ca eram in pana scriitorului. Dar cum mi se intampla de obicei, dupa doua saptamani de stors creierul in van, l-am creat cu cinci minute inainte de a iesi pe usa.😀 Nu ma dezmint, asa am facut si cu textul pentru invitatiile noastre de nunta!

Treaba mai dura abia dup’aia a urmat, cand a trebuit sa masor, sa decupez, sa lipesc, sa potrivesc. Aici a contribuit din plin Al Meu Ca Bradul, care acum cere drept rasplata o felie uriiiiaaasssaaa de tort! Si se pare ca aniversata a fost de acord, cu conditia ca Al Meu Ca Bradul sa vina cu caserola de acasa! :)) Si totusi, invitatiei ii lipsea ceva…Ma gandisem sa o garnisesc cu o fundita, dar nu voiam sa semene cu cea de acum doi ani. Si apoi, bam! m-a lovit pe neasteptate inspiratia. “Ia sa desenez eu un cheia sol, ca doar e vorba despre muzica in serial.” Da-i cu lipici, da-i cu sclipici si iar de la capat, de 26 de ori! Mi-era casa toata plina de glitter, de parca s-ar fi paruit zdravan zeci de zane ofuscate!

Pe langa invitatii, tot Margeluta s-a ocupat si de procurarea celor necesare micilor petrecareti: fata de masa, pahare, farfurii, coifuri, toate cu… cine altcineva decat Violetta?! Le-am comandat de pe bubuparty.ro si cu ocazia asta vreau sa le multumesc pentru seriozitate, implicare si promptitudine, dar si pentru cd-ul cu muzica. Aniversata este in culmea fericirii! Ceea ce nu cred ca pot spune si despre urechile parintilor!😀 Ca lamurire, nu sunt platita sa-i laud pe cei de la bubuparty.ro, dar o fac cu cea mai mare placere fiindca am intalnit in ultima vreme atatia oameni care doar se dadeau profesionisti, incat atunci cand dai peste unii seriosi, simti ca l-ai luat pe Dumnezeu de picior! Comandati deci cu incredere de la ei!

La final, zic sa ma felicitati pentru performanta de a scrie, in premiera, (un ditamai) articolul de pe telefon, ceea ce e al naibii de greu, trust me! Promit sa pun si poze faine cu invitatiile mesterite de subsemnata imediat ce-mi recuperez laptopul!😉 Pana atunci, va las cu asta facuta cu telefonul!

image

One comment on “Violetta pentru Medeea

  1. […] am facut si anul asta invitatiile pentru ziua de nastere a nepoticii mele Medeea si cu ocazia asta am aflat si eu cine e Violetta […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

