2 comentarii

Aş vrea…

…să ştiu ce e-n neregulă cu noi!

…să ştiu nu care greşeşte -tu sau eu, ci unde greşim, dar mai ales cum să îndreptăm?

…să putem discuta calm, fără ţipete şi urlete, dar mai ales fără reproşuri şi vini pasate de la unul la celălalt!

…să te hotărăşti o dată pentru totdeauna ce vrei şi să acţionezi în consecinţă! Abia apoi să-mi dai de ştire!

…să mă crezi când spun c-am obosit şi nu mai pot! Dar mai ales să mă-nţelegi!

…să nu mai stau cu teama că e prea frumos să fie adevărat! Şi chiar să am dreptate!

…să nu mai simt nori iminenţi când pe cer e senin şi soarele străluceşte! Şi să am din nou dreptate!

…şi aş vrea, oh, tare aş vrea, ca iubirea să fie de-ajuns -şi apă, şi pâine, şi aer! Dar nu e!

2 comments on “Aş vrea…

  1. Buna dimineata, Ce faci Margeluto, esti bine ? foarte frumos pasajul din acel articol. Daca m-ar fi intrebat pe mine autorul acestui articol ce vreau, ia-si fi raspuns : ,,intelepciune, dragoste si multa iubire”. Din pacate aceste sentimente lipsesc multora dintre semenii nostri…

    În Luni, 16 Iunie 2014 3:50:35, Şiraguri de gânduri a scris:

    WordPress.com Mărgeluţa posted: „…sa stiu ce e-n neregula cu noi! …sa stiu nu care greseste -tu sau eu, ci unde gresim, dar mai ales cum sa indreptam? …sa putem discuta calm, fara tipete si urlete, dar mai ales fara reprosuri si vini pasate de la unul la celalalt! …sa te”

    Apreciază

  2. Iubirea inseamna sa ne descoperim in altii si sa fim incantati de aceasta descoperire. In iubirea adevarata daruiesti totul din tine, fara sa te gandesti ,,cand si ce vei primi rasplata”…

    În , Ilade G a scris:

    Buna dimineata, Ce faci Margeluto, esti bine ? foarte frumos pasajul din acel articol. Daca m-ar fi intrebat pe mine autorul acestui articol ce vreau, ia-si fi raspuns : ,,intelepciune, dragoste si multa iubire”. Din pacate aceste sentimente lipsesc multora dintre semenii nostri…

    În Luni, 16 Iunie 2014 3:50:35, Şiraguri de gânduri a scris:

    WordPress.com Mărgeluţa posted: „…sa stiu ce e-n neregula cu noi! …sa stiu nu care greseste -tu sau eu, ci unde gresim, dar mai ales cum sa indreptam? …sa putem discuta calm, fara tipete si urlete, dar mai ales fara reprosuri si vini pasate de la unul la celalalt! …sa te”

    Apreciază

Lasă un răspuns

