Lasă un comentariu

Cea mai cumplită formă de tortură

După multe încercări… ratate of course, am reuşit şi eu azi pentru prima dată în viaţa mea (deci intră la #30depremierepentru30deani), să mă epilez -atenţie!- pe picioare cu -din nou atenţie!- epilatorul, ştiţi voi, chestia aia bâzâitoare şi atoatesmulgătoare!!! Eh, şi o fi treaba asta ceva la ordinea zilei pentru ooooriiiice femeie din lumea asta mare, dar nu şi pentru subsemnata Mărgea. Nuuuu, pentru ea era şi, în ciuda succesului de azi, încă mai e, cea mai cumplită formă de tortură inventată vreodată (probabil de către un bărbat sadic şi doritor de răzbunare)! Nu vă închipuiţi cât am ţipat… în interior, că nu voiam să creadă vecinii că se petrece vreo crimă sângeroasă la etajul 8 şi ei nu aveau popcornul şi cola pregătite.Na, ţin la bunăstarea lor sufletească!

Cum ziceam, m-am muşcat de buze ca să nu dau drumul urletelor, am strâns în mână un papuc de casă până l-am stâlcit de tot, m-am înroşit ca racul şi mi s-au bulbucat ochii-n cap ca la peşte. O poză în momentul ăla ar fi valorat cât o mie de cuvinte, vă spun eu! Bine că n-am avut pe cineva prin preajmă (gen Al Meu Ca Bradul, care să facă mişto maxim de mine, ca de obicei), că mă transformam în bestie ucigaşa! Două ore după, am avut numai furnici în piele, iar dacă mă atingeam de ceva, simţeam de parcă m-ar fi tăiat cu lama vreun KGBist specializat în tortură! Oh, da, aş fi mărturisit orice, totul, real sau nu, şi-aş fi jurat că nu mai fac… în vecii vecilor, amin!

Aşa că, fetelor, femeilor, dragele mele, sunteţi nişte eroine! Nu ştiu cum reuşiţi, dar mă înclin în faţa voastră! Eu o să revin, cel mai probabil, la vechea metodă întrebuinţată până acum, adică bătrânul aparat de ras, fiindcă deşi folosesc cu succes epilatorul pentru toate celelalte părţi ale corpului, ei bine, pe picioare nu pot şi gata! Am o piele atât de sensibilă, încât cred că picioarele mele-s de pe altă planetă, în niciun caz nu vin din acelaşi loc ca şi restul corpului! Decât să mai apropii maşinăria aia diavolească de ele, prefer să mi se smulgă fir cu fir părul din cap! Am zis!

CITATUL ZILEI:

„Nu există tortură mai nemărginită pentru om ca propriile gânduri.”

 John Webster

Lasă un răspuns

