Lasă un comentariu

Festivalul Turcesc si Noaptea Muzeelor – la pachet, va rog!

Week-endul asta se anunta unul plin, mai ales pentru bucuresteni, care se pot bucura pe de o parte de cultura si bucataria turceasca la Festivalul Turcesc (16-18 mai in Parcul Herastrau, intrarea Charles de Gaulle – programul complet aici), iar pe de alta parte de Noaptea Muzeelor (sambata, 17 mai – detalii aici). Ma mira si ma intristeaza in acelasi timp, ca pe lista cu orasele participante la acest eveniment nu apare si iubitul meu Ramnicu-Valcea. Prin urmare, nici nu mai pomenesc de Dragasani, oraselul meu natal cu un singur muzeu, cel al Viei si Vinului. Trist!

In capitala in schimb, va fi iar o noapte nebuna, cu aglomeratie, forfota, agitatie, cozi imense, multi curiosi, multe fotografii, cine a mai participat in anii trecuti stie despre ce vorbesc. Personal, de cand m-am mutat in Bucuresti, nu am ratat nicio editie si in niciun caz nu o voi rata pe cea de anul asta, editia cu numarul 10, desi recunosc ca entuziasmul nu mai este cel de la inceput. Este intr-adevar o noapte obositoare, care se lasa cu dureri groaznice de picioare si uneori de cap, asa ca incaltati-va comod si mai ales, inarmati-va cu muuuulta, foaaaarte multa rabdare! De asta o sa trec eu mai intai pe la Festivalul Turcesc, sa-mi fac plinul de energie cu niste baclavale!😀 Apoi planul ar fi ajung la Muzeul National al Hartilor si Cartii Vechi, la Foisorul de Foc si la ora 22:00 la Cimitirul Bellu. Iar dupa… om mai vedea!

Oricum, maine o sa va povestesc in detaliu cum a fost si unde am reusit sa ajung intr-un final! Ca doar stiti ca planul de acasa nu se potriveste niciodata cu cel de la fata locului! Asadar, va astept cu impresii maine, asta seara facem pe turistii!😉

Lasă un răspuns

