3 comentarii

Walk this way

E uimitor cat de multe lucruri pierzi atunci cand mergi cu masina, fie ea cea personala sau proprietate a RATB-ului! Chiar daca pe cateva le vezi zilnic pe geam in drumul spre serviciu si inapoi spre casa, luni, chiar ani la rand, ochiul tau nu le mai da atentie fiindca au devenit ceva mult prea obisnuit. Pe altele insa nu ai cum sa le observi decat daca o iei la pas. Da, in mod cert, situatia se schimba radical atunci cand mergi pe jos! Esti aruncat intr-un vortex de experiente noi. Un melanj de imagini, mirosuri, zgomote si… multe detalii.  Ai astfel ocazia sa dai nas in nas cu o groaza de minunatii. Par exampl, iata ce a constatat Margeaua in saptamana asta, de cand se intoarce de la munca pe picioare:

-sa intalnesti pomi infloriti la tot pasul e ceva de vis! De asta ador eu primavara! Chestia cu natura ce revine la viata, verde crud, prospetime si tot tacamul, stiti voi la ce ma refer! Acum a venit randul gutuilor si de cate ori vad unul, imi amintesc pe loc de batranul gutui din fata casei bunicilor in care imi placea sa ma catar cu fratele meu cand eram mici!

-magazinele apar si dispar ca prin minune. Pana ieri aici era unul cu haine, acum e inlocuit de un butic cu de toate sau… un Mega Image! Apropo, ati vazut cate Mega Imageuri s-au deschis in ultimul timp? Ca ciupercile dupa ploaie, nu alta!

-desi (ma hazardez) sa spun ca de anul trecut maidanezii s-au imputinat vizibil, rahatii de caine NU! Nu poti face doi pasi fara sa risti a calca intr-unul! Da’ cica aduce noroc, asa ca poate ar fi cazul sa ma pun pe treaba, ca material am din plin!

-de parCA CAhurile parfumate nu ar fi de ajuns, cand ploua, trotuarele sunt invadate de alte scarbosenii: rame. Da, ati citit bine, rame! Si mici, si lungi, si groase, si strivite de incaltarile trecatorilor! Mersul pe jos e o adevarata cursa cu obstacole! Cine stie, in curand poate ca se transforma in 100 m garduri! Din cauza lor a ramelor, mi-am ratat eu vocatia de pescar, fiindca nu am putut niciodata nici macar sa le ating, dar sa le mai si infig in ac? Bleah!

-suntem un popor de bolnavi, judecand dupa numarul mare de farmacii! Mergi putin, hop o farmacie; mai faci un pas-doi, hei, ia te uita, o alta farmacie; mai mergi si ce sa vezi? nu-mi spune, lasa-ma sa ghicesc: o faaarmaaciiieee! Lasa bre’, nu tre’ sa mance si burta lor? Si-apoi cine-i de vina ca sunt clienti cu gramada? Astia nu tre’ si ei tratati? Pai vedeti, win-win situation! Eu n-am mai calcat intr-o farmacie de… ieri!😀

-suntem si-un popor de tristi, daca judecam dupa fetele lungi ale oamenilor de pe strada! Va spun cu mana pe inima ca nu am aflat seninatate pe niciun chip intalnit in calea mea, ci doar frunti incretite, capete in pamant, oameni cazuti pe ganduri! Dupa cum merg treburile in tara asta in ultimii ani, fratilor, chiar inteleg de ce!

-daca esti la dieta (si cred ca-n perioada asta mai toate femeile sunt), vointa iti este greu incercata. Da ce spun ei aici, „greu” e un cuvant mult prea usor, „tortura” cred ca ar fi mai potrivit! Fiindca narile-ti sunt permanent violate (da, violate, pentru ca nu ai cum sa tragi obloanele si sa nu mai intre nimic) de mirosurile divine ce plutesc dinspre patiserii/gogoserii/covrigarii. Alerta, cod rosu, cod rosu, nu exista scapare, cuptoarele aburinde au pus stapanire pe Bucuresti! Prin urmare, trebuie sa te lupti cu stoicism cu propriul stomac si sa-ti biciuiesti poftele pacatoase ca pe caii de curse la tot pasul! Da’ cica asa iti intaresti caracterul, deci tot raul spre bine! Pana acum am iesit victorioasa, asa ca lasati-ma sa ma simt un mic Leonida! E dreptul meu! Ah, si aici trebuie neaparat sa deviez de la subiect si sa va spun cat de mult mi-a placut „300 Rise of an Empire”. Da’ poate sa-mi spuna careva povestea, ca eu am fost putin distrasa de… muuuuuuschi!? Asta e tot ce-mi amintesc din film!😛

Acestea fiind zise, va reamintesc (deja) clasicul indemn: pentru sanatatea dumneavoastra faceti miscare cel putin 30 de minute zilnic!

3 comments on “Walk this way

  1. Ai perfecta dreptate, pe unde vezi cu ochii numa banci, farmacii si Mega Image.

    Apreciază

  2. Daca s-au imputinat maidanezii astia care au ramas au mai multa hrana la dispozitie, digera mai mult , deci produc si mai multi rahatei, logic! Dar sa stii ca nu aduce noroc decat daca iei sub unghii, ala lipit de talpi n-are valoare. Sau are numai daca-l lasi pe covor, in sufragerie… :))
    Cat priveste indemnul tau, il respect cu sfintenie: mi-am luat o centura cu impulsuri electrice si ma „electrocutez” pe burta fix 30 de minute!🙂

    Apreciază

  3. […] am descoperit beneficiile mersului pe jos si mi s-a reamintit ca unele lucruri/oameni nu se schimba […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

