1 comentariu

Some things never change cause you can’t beat karma!

soccer_cartoon_penaltyEh, va mai aduceti aminte articolul ala de acum 3 ani, in care Margeaua povestea cu naduf cum se transforma ea in Femeia Invizibila de fiecare data cand joaca Steaua?  Nu-l stiti ori nu vi-l mai amintiti? Atunci luati de cititi AICI. Ei bine, tin sa va anunt, cu la fel de mult naduf, ca dupa atata timp, NU S-A SCHIMBAT NIMIC! Nop, absolut n-i-m-i-c!!! Sa mi se usuce mie toate cele si sa pice, daca mint!

Imaginati-va urmatorul tablou idilic: Steaua cu F.C. Vaslui pe Antena 1. Al Meu Ca Bradul cu ochii beliti cat cepele in teveu. Eu in ecranul laptopului. El infrigurat ca joaca Steaua (mai ceva ca Reghe cand da de pamant cu sticla de apa), eu disperata si furioasa ca mireasa parasita la altar ca nu mi se conecteaza Hp-ul la internet (ceea ce e o adevarata tragedie, de importanta mondiala chiar, daca ma intrebati pe mine!). Si ma vait, si plang, si iar ma vait, si iar plang, si… degeaba! El nimic! Da nimic, mai frate! Liniste totala, mai ca aud musca bazaind, daca am avea vreuna prin casa! Mie mi se usuca gura de atat lamentat, iar pe Al meu Ca Bradul il doare la bascheti! Nu-mi aude tanguiala, de fapt nu sunt sigura nici ca ma vede macar! I’m in invisible mode… again!

Acum, superputerea asta ar fi un adevarat regal daca m-ar ajuta sa ma strecor in vestiarul All Blacks dupa un meci de rugby (i do have a dirty mind!) ori sa aflu combinatia seifului din Fort Knox (money, money, money)!!!😛 Si ma rog, imi mai trec prin cap cel putin inca o suta de situatii (majoritatea ilegale si imorale) in care mi-ar fi folositoare o astfel de superputere, dar cea de fata cu siguranta nu face parte din ele!

Intr-un final, cred ca toate energiile negative adunate in jurul meu i-au intepat un pic karma, iar superputerea mea a inceput sa paleasca, fiindca vaaai! isi rupe doua secunde pretioase din privitul meciului… doar ca sa ma besteleasca bine de tot ca nu-l ascult niciodata si continui sa downloadez toate porcariile, ca el mi-a zis una si eu am facut alta, ca aia si ailalta, bla, bla, bla! Pfff, neinteresant, deja ma pierduse pe drum! Si dupa ce-mi zice toate astea dintr-o suflare, imi intoarce cu nonsalanta spatele si… mai zi Margeauo ceva, daca mai poti!

Stiti, romanul nostru a stiut el ce-a stiut cand a zis ca roata e rotunda, ce semeni, aia aduni, bine faci, bine gasesti si alte vorbe de duh! Inevitabil, soarta i s-a intors impotriva si l-a lovit pe Al Meu Ca Bradul exact unde-l doare mai tare! Mai exact, in minutul 86, cand Mike Temwanjera a inscris singurul gol al partidei diiiirect in poarta Stelei! HA, ia de-aici sotiorule! Bineinteles ca am tinut mortis sa-mi exprim bucuria nemasurata sub ochii lui, ca sa vaaaaada mai biiiine!😛

In concluzie, e bine ca unii sa retina ca anumite lucruri nu se vor schimba niciodata, iar altii ca nu te pui cu karma! Si da, mi-am reparat singura laptopul, fiindca pot mă, pot!😛

One comment on “Some things never change cause you can’t beat karma!

  1. […] – am descoperit beneficiile mersului pe jos si mi s-a reamintit ca unele lucruri/oameni nu se schimba niciodata […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

