3 comentarii

Mărţipom de 2014

Poc! a sărit dopul de la sticlă şi şampania s-a revărsat în valuri înspumate. Exact aşa s-a întâmplat cu pomii din Bucureşti în week-endul ăsta! Au înflorit brusc, toţi deodată, la un semn ştiut doar de ei! Cât îi iubesc aşa, încărcaţi de flori şi viaţă! Nu e primăvara minunată?

Şi dacă evenimentul s-a petrecut mult mai devreme decât era aşteptat, trebuia neapărat să-mi aleg şi eu mai repede mărţipomul acestui an (cum l-am botezat eu!), adică primul pom înflorit pe care-l văd, de ramurile căruia să-mi leg şnurul mărţişorului purtat la mână de la 1 Martie. Numai că ghinion, s-a întâmplat ca respectivul, pe care l-am zărit vineri, din 182, să fie unul prin Colentina, într-o curte îngrădită, deci inaccesibilă. „Eh, asta e!” mi-am zis şi am hotărât să-mi încerc norocul în parcul din faţa Ministerului Transporturilor, că tot e lângă mine. Aşa că azi, printre picuri de ploaie, cine fotografia de zor şnuruleţul bicolor? Na, că rimează!😀

martisor

martisor

martisor

martisor

Nici că se putea să-mi aleg mărţipomul într-o zi mai potrivită, chiar de Bunavestire. Sper ca ziua asta mare, şnurul mărţişorului (sărbătoarea mea preferată) şi piersicul doldora de flori în care l-am legat să-mi atragă, toate trei împreună, multă energie pozitivă şi un strop de noroc! Chiar am nevoie…

3 comments on “Mărţipom de 2014

  1. Foaaaarte dragut😀 si intr-adevar, e minunata primavara. Daca ar fi dupa mine ar fi tot anul luna Mai.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Bună dimineața și bine te-am găsit!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. […] câte unul pentru fiecare deceniu de viaţă trăit. Deh, fiecare cu stolul lui! Data trecută vi l-am arătat pe primul aici, acum a venit timpul să vi-i prezint şi pe ceilalţi […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

