Lasă un comentariu

Mucenici de 2014

mucenici muntenesti

mucenici cu nuca

mucenici

In 2012 am facut pentru prima data mucenici de una singura. Deh, nu mai eram la mama acasa, pe sotiorul din dotare il macina pofta, asa ca… m-am pus pe treaba! Si treaba chiar mi-a iesit! Anul trecut, din lipsa de timp, plus ca Al Meu Ca Bradul era in delegatie, m-am multumit cu un mucenic cumparat de la patiseria din incinta Garii de Nord. Dar cum mie imi plac traditiile noastre romanesti si tin ca-n familia arboricol-margelata sa existe obiceiuri pe care sa le respectam de-a lungul timpului, anul asta nu m-am lasat pana nu am facut mucenici ca-n Oltenia mea natala. Si va rog sa observati cum m-a chinuit talentul la decorare! Tipic mie, ar spune toti cei care ma cunosc! :D  Al Meu Ca Bradul s-a declarat multumit de gust si aspect, bineinteles! Concluzia? Mai facem si la anul!

CITATUL ZILEI:

„Fără tradiţie nu există cultură: nici omul simplu, nici geniul nu pot crea nimic fără tradiţie.”

Vasile Parvan

Lasă un răspuns

