Lasă un comentariu

Best Dressed on the Red Carpet

Oscarurile nu sunt doar despre filme, ci şi despre… modă! Eu una ador momentele red carpet şi-mi place că anul ăsta a fost un fel de întoarcere la stilul glamour şi feminin al anilor de aur ai Hollywoodului. O adevărată încântare pentru retină! Mai jos am întocmit o listă cu unele dintre ţinutele care mi-au atras atenţia în mod plăcut, că despre cele care mi-au displăcut nu cred că are rost să amintesc. Vreau să-mi păstrez zenul!😀

Lupita Nyong’o într-o minunată rochie Prada de-un albastru pal, puternic contrastant cu abanosul pielii sale.

zap-lupita-nyongos-2014-awards-season-fashion--022

Kate Hudson, superbă într-o rochie amintind de anii de aur ai Hollywoodului, marca Atelier Versace.

kate hudson oscar

Frumoasa Charlize Theron într-o elegantă rochie neagră Dior. Femeia asta e pur şi simplu… perfectă! O ador! 

charlize theron oscar

Sandra Bullock în Alexandre McQueen! Less is more!

sandra bullock oscar

Câştigătoarea Oscarului la categoria „Cea mai bună actriţă” Cate Blanchett într-o rochie Armani Privé.

846x (2)

Angelina Jolie într-o rochie Elie Saab Couture. Oricum, femeia asta ar putea să-şi pună şi un sac pe ea şi tot ar arăta bine! Ah, şi îmi place tare mult culoarea părului ei!

angelina jolie oscar

Lady Gaga, surprinzătoare într-o rochie Atelier Versace. No meat this time!😀 Ca să fiu sinceră, mi-a luat ceva timp până să-mi dau seama cine e!

lady gaga oscars 2014

Jenna Dewan Tatum în Reem Acra.

jena tatum oscar 2014

Maria Menounos în Johanna Johnson.

maria menaounos

Kristin Chenoweth în Roberto Cavalli.

86th Annual Academy Awards

Anne Hathaway în Gucci. Într-adevăr, ar fi putut purta ceva mai spectaculos, dar rochia asta e interesantă!

anne hathaway gucci oscars 2014

Bette Midler în Reem Acra.

bette midler

Kelly Osbourne în Badgley Mischka. Şi încă mă uimeşte cât a slăbit şi ce schimbată este!

kelly osbourne oscars 2014

Pentru alte ţinute de pe covorul roşu al Premiilor Oscar, intraţi aici.

Lasă un răspuns

