2 comentarii

Virus attack

Stiţi fazele alea când foloseşti un antivirus gratuit şi după treizeci de zile îţi apare un mesaj de genul: „Your trial period has expired! Buy now to protect your computer!”? Eh, tot aşa şi-n cazul sănătăţii mele: cum orice lucru bun şi frumos are viaţă scurtă, aşa şi starea mea de bine se pare că a cam expirat! Dar fiindcă am ignorat cu nonşalanţă mesajele de avertizare (de mult simţeam eu că mă râcâie pe gât) şi nu mi-am updatat… imunitatea, organismul mărgelat colcăie acum de viruşi!

Prin urmare, după văicăreala cuvenită, am trecut la luptă, urmând întocmai paşii moşteniţi din moşi-strămoşi: 1.) reinstalat antivirus; 2.) scanat organism; 3.) depistat nas înfundat, dese reprize de 6-7 strănuturi la rând, ochi drept lacrimogen (da, sunt ca împăratul din poveste care cu un ochi râdea şi cu altul plângea), amigdale roşii ca racul şi umflate cu pompa; 4.) aruncat virusul nenorocit în carantină şi atacat la greu cu Decasept de albăstrit limba, frecţii zdravene cu Carmol, ceai cu miere şi lămâie; 5.) aşteptat rezultatele (care nu au întârziat să apară, spre bucuria mea nemăsurată).

sick teddy bear

Şi cum se întâmplă mereu în perioadele astea de boală, mi s-a acutizat nevoia de… verde şi rândunici şi mărţişoare şi lalele şi pomi înfloriţi şi… mă rog, aţi prins ideea, într-un cuvânt PRIMĂVARĂ! Deocamdată, le iau pe rând: luni e ziua de naştere a fratelui meu, marţi a Alui Meu Ca Bradul, Dragobetele pe 24 (că noi nu am sărbătorit niciodată Valentine’s, nici nu o vom face vreodată) şi… şiii… şiiiii imediat vine Mărţişorul, cea mai frumoasă, importantă, extraordinară, mirobolantă, specială şi deosebită zi din an: ZIUA MEA (când aştept să fiu cadorisită cu exact 30 de cadouri, câte unul pentru fiecare an de viaţă trăit)! :p

2 comments on “Virus attack

  1. multa sanatate! asa si eu!! ca ursuletul tau voi arata si eu diseara! :))

    Apreciază

  2. Ce varsta frumoasa implinesti, sa fii fericita si iubita, draga Margeluta. :* Ah, da, si sanatoasa, ca tot aminteai tu de niste virusi nabadaiosi.
    Mi-e dor si mie sa mai am 30 de ani…time of my life.🙂
    In ceea ce priveste primavara chiar nu stiu ce sa zic, mie mi-a adus o astenie de toata frumusetea. :((

    Apreciază

Lasă un răspuns

