Lasă un comentariu

Cea mai bună mamă din lume…

…este a mea, bineînţeles! Cred cu tărie că suntem suflete-pereche. Am luat naştere în aceeaşi clipă, zămislite din aceeaşi lumină şi esenţele fiinţelor noastre ni s-au îngemănat întotdeauna. Deşi am trăit multe vieţi în diferite trupuri şi în diferite timpuri, destinele ni s-au împletit permanent. Am trăit înfăşurate una în jurul celeilalte, ne-am înlănţuit într-o perfectă comuniune pecetluită cu iubire pură.

Nu ştiu dacă e adevărat ce se spune, că sufletele continuă să se reîntrupeze până îşi repară greşelile şi-şi învaţă lecţiile, nu ştiu dacă sufletele noastre şi-au îndeplinit deja amândouă misiunea, dar ştiu că vom fi împreună până la final, indiferent dacă una a încheiat şi cealaltă încă nu! Vom rămâne alături până vom învăţa amândouă şi ne vom reîntoarce împreună în lumina pură din care am fost plămădite. Şi mai ştiu un lucru: că în viaţa viitoare, tot mamă şi fiică aş vrea să fim! Poate atunci am să reuşesc să fiu şi eu măcar un sfert din mama care eşti tu! Te iubesc, Mami, sufletul meu pereche!❤

CITATUL ZILEI:

“Multe minuni sunt în univers, dar capodopera creaţiunii e tot inima unei mame.”

  E. Bersot

Lasă un răspuns

