3 comentarii

Apus de soare pe Lacul Morii

Intotdeauna am avut o stare de bine in preajma apei si de asta Lacul Morii (Ciurel) este una din zonele mele preferate din intreg Bucurestiul. De fiecare data cand ma plimb pe malul sau, furtunile mele interioare se calmeaza si ma incarc cu energie. Asa ca de cate ori am ocazia, dau o fuga aici si dupa cum puteti vedea din imagini, ochii mei au cu ce se desfata!

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

lacul morii

3 comments on “Apus de soare pe Lacul Morii

  1. Este, într-adevăr, un loc foarte atrăgător, dar am auzit că e și periculos pentru scăldat.

    Apreciază

  2. […] in ianuarie am descoperit cacaua alcalinizata si cat de frumos poate sa fie apusul soarelui pe Lacul Morii (o dovada clara ca are si Bucurestiul locurile sale magice, mai ales in lumina […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

