1 comentariu

Remediu pentru zile reci

În ultima vreme, Mărgeluţa a devenit o avidă consumatoare de Tumblr şi-n perioada asta rece, credeţi-mă, e imposibil să nu dai în feed peste măcar o poză-două cu ciocolată caldă atât de apetisantă, că-ţi băleşti tastatura. Dar ce vorbesc eu, e plin feedul cu licoarea asta magică! Şi cum în week-end m-am trezit cu ochii direct pe tumblr, ultima mea pasiune, inevitabilul s-a produs: fuga-fuguţa am dat buzna în magazin, mi-am cumpărat cele necesare şi o dată ajunsă acasă mi-am pregătit o ciocolată caldă să stea mâţa-n coadă, să moară tumblrul de oftică şi poftă (de asta am garnisit-o cu multă frişcă şi marshmallow)!😀 Iar gustul… fenomenal! Cu ocazia asta vă dezvălui un mic truc: folosiţi cacao alcalinizată (eu am descoperit-o de curând la magazinul de mirodenii din piaţă), fiindcă e mult mai grasă şi deci mult mai gustoasă decat cea obişnuită din supermarket, la cutie! Nu-i aşa că aroma de ciocolată caldă vă aduce şi vouă aminte de copilărie?  Poftă bună!😉
hot chocolate

hot chocolate marshmallows

One comment on “Remediu pentru zile reci

  1. […] in ianuarie am descoperit cacaua alcalinizata si cat de frumos poate sa fie apusul soarelui pe Lacul Morii (o dovada clara ca are si Bucurestiul […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

