1 comentariu

Retrospectiva 2013

good bye 2013Inca din primul an de viata al Siragurilor de ganduri, a devenit un obicei sa fac pe blogul margelat bilantul anului care se incheie, asa ca fara prea multe cuvinte de introducere, iata-l pe cel al anului 2013:

-am petrecut Revelionul la Ramnicu Valcea, la nasa noastra, impreuna cu persoane dragi, iar pe 2 ianuarie am renuntat la pleata lunga pentru un bob mediu, ajutata de mama din dotare

-pentru prima data in viata noastra, si eu, si Al Meu Ca Bradul am donat sange si cu ocazia asta va incurajez pe toti cei care intruniti toate conditiile sa o faceti. E un sentiment inaltator sa stii ca o bucatica din tine poate salva viata cuiva!

-am sarbatorit, ca-n fiecare an de altfel, Dragobetele, sarbatoarea iubirii in varianta romaneasca. Ca doar nu degeaba trambitez in stanga si-n dreapta de vreo 4 ani de zile, de cand ma indeletnicesc cu bloguitul, ca sunt cel mai mare fan al Dragobetelui!

-eu si Al Meu Ca Bradul ne-am sarbatorit ziua de nastere la dublu, alaturi de nasa noastra, care s-a nimerit la Bucuresti in februarie si ne-a facut cadou tortul, iar pe langa tortul anticipat, am avut parte si de o zi de nastere minunata, cu multe martisoare, cadouri, flori si urari de bine. M-am simtit speciala!

-nu am fost in stare nici anul asta sa-mi respect traditia de primavara a familiei si sa merg impreuna cu ai mei la cules de cocorai si viorele, dar am reusit sa-mi tin celalalt obicei, cel cu agatatul snurului alb-rosu al martisorului in primul pom inflorit pe care mi-au cazut ochii

-in aprilie am vazut pentru prima data Lacul Morii si m-am indragostit de zona asta, asa ca am mai vizitat-o inca de trei ori pe parcursul anului si o sa tot fac asta de acum incolo

-in mai am avut parte de un Paste exact asa cum mi l-am dorit, mi-nu-nat adica, si am vizitat pentru a doua oara Arcul de Triumf

-am fost in premiera la Festivalul Turcesc din Herastrau, unde am cautat fara succes baclavale, apoi am facut Noaptea Muzeelor cu Al Meu Ca Bradul si prietena mea Ina, iar in dimineata imediat urmatoare am luat parte la Zilele Muzeului Militar

-pentru ca s-a tot facut atat valva in mass-media cu superluna, am iesit cu Bradul consort in fata blocului si am admira-o live, dar si apoi pe facebook😛

-invitatiile create si lucrate de mine pentru petrecerea Medeei, nepotica mea, au avut un mare succes si anul asta, iar tortul ei cu Hello Kitty (ce-or avea toti copiii cu personajul asta?) a fost foarte reusit, asa ca sunt mandra ca am putut ajuta si eu putin la organizarea petrecerii

-am vizitat pentru prima data Muzeul tehnic, dar am reusit si sa ajung pentru a doua oara la Muzeul aviatiei si pe Arena Nationala, la meciul Stelei cu Vardar Skopje

-in iulie prietena mea cea mai buna, Cori mi-a dat vestea ca va fi mamica si-am fost atat de entuziasmata de parca as fi fost eu in locul ei! :))

-pe 31 iulie am implinit 3 ani de casnicie, dar am inchinat paharele cu sampanie abia in octombrie

-pe 10 august am sarbatorit 10 ani de la terminarea liceului si a fost o petrecere supermisto!

-am luat cu brio toate examenele din august, desi nu ma asteptam, ca sa fiu sincera, pentru ca sunt prea emotiva de fel si din cauza asta mereu gresesc cate ceva

-am reusit sa fac in concediu tot ce-mi propusesem, printre care sa ajung la nunta de la Craiova impreuna cu Cori-prietena-mea-cea-mai-buna-plus-viitoare-mamica, sa-mi revad bunicii dupa mai bine de un an de zile, dar si sa ma tund scurt, chestie foarte socanta pentru Al meu ca Bradul, care a refuzat sa-mi vorbeasca timp de o ora😀

-in septembrie blogul a implinit 4 ani, iar eu m-am inscris la facultate

-in octombrie am admirat Trofeul UEFA Champions League la Bucuresti, am cules macese la Dragasani si am mancat din tortul cu 53 al tatalui de Margea

-in noiembrie am vazut primul meci de rugby din viata mea si cu siguranta nu ultimul

-in decembrie am admirat parada militara de Ziua Nationala, am impodobit bradul, am mancat turta dulce la Bucharest Christmas Market

In concluzie, 2013 n-a fost un an cu evenimente extraordinare, dar nici deplorabil ca 2012, asa ca nu-mi permit sa ma plang!  In final, toate cele intamplate sau neintamplate, desi mult dorite si visate, sunt ale mele, fac parte din viata mea si deci nu le pot nega ori trece cu vederea, ci mai degraba pot invata din ele! Asadar, la multi ani tuturor si un An Nou fericit!

Bilant 2012    Bilant 2011   Bilant 2010     Bilant 2009

One comment on “Retrospectiva 2013

  1. Frumos! Felicitari pentru inscrierea la facultate!
    Din pacate pentru mine, 2013 a fost un an greu, prea greu….Sa speram ca 2014 va fi mai linistit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

