7 comentarii

Măria Sa, Bradul

Iată dovada clară că poţi împodobi singură bradul de Crăciun, în timp ce la tv rulează filmele siropoase de pe Film Cafe şi… chiar să te simţi bine! Nu, nu e vorba de nicio suferinţă din dragoste, slavă Domnului! Ca în niciun alt an, ardeam de nerăbdare să împodobesc bradul de prin… septembrie, dar am ţinut la tradiţia de a face asta de Moş Nicolae, cu toate că Al Meu Ca Bradul e plecat în delegaţie. Oricum, nici nu se prea dă el în vânt şi nici nu are răbdarea necesară să desfacă fiecare crenguţă în parte a bradului artificial şi să agaţe globuleţele rând pe rând, în aşa fel încât să arate estetic şi mai ales, pe placul nevestei pretenţioase!😀 Prea migăloasă treaba asta pentru el!

În schimb, eu m-am bucurat de fiecare moment, ca un copil mic. Pentru că aveam aceleaşi podoabe de vreo doi ani şi eu simţeam nevoia de ceva nou, fără a cheltui bani însă, am apelat la un mic truc: pe partea din faţă a bradului, la vedere, am aşezat globuleţele argintii, iar pe partea din spate, pe cele albastre. În plus, am renunţat la beteală, fiindcă nu se mai potrivea cu noul aranjament. Când mintea mărgelată vrea să fie creativă, …chiar e! Et voilà brăduleţ-brăduţul meu:

7 comments on “Măria Sa, Bradul

  1. Ce animatie faina ai facut!! Misto de tot Braduletul, acuma numai să vină Moșu’🙂

    Apreciază

  2. Imi place bradul tau! Si mie mi-a trecut prin minte sa nu pun beteala, dar pana la urma am adugat putina. Am avut parte chiar si de ajutoare, al meu sot e mai ceva ca un copil cand vine vorba de brad si decoratiuni. Daca ai sti cat a stat in Auchan sa le aleaga :)))!

    Apreciază

  3. Absolut superb, felicitari, Margeluta draga. :*

    Apreciază

  4. Felicitari, ai inceput devreme impodobirea, dar te vei bucura mai mult de bradutul tau.
    Este frumos, iar animatia este graozava.
    Sarbatori fericite, multa sanatate si tot ce-ti doresti in Noul An.

    Apreciază

  5. […] decembrie am admirat parada militara de Ziua Nationala, am impodobit bradul, am mancat turta dulce la Bucharest Christmas […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

