4 comentarii

Nostalgie virtuală

Blogrollul mărgelat era acelaşi de la începutul Şiragurilor, avea deci o nevoie urgentă de updatare. Aşa că azi, deşi aveam o groază de alte chestii de făcut, m-am sustras bucuroasă şi am intrat pe fiecare link în parte şi mare mi-a fost surpriza să constat că multe din blogurile pe care le citeam cândva, când eu abia învăţam ce-i aia blogosferă, bloguri care-mi erau tare dragi, nu mai există, s-au închis. M-am întristat şi m-am întrebat ce s-a întâmplat cu fetele care scriau acolo, unde s-au dus, ce s-a mai petrecut în viaţa lor, ce schimbări au avut loc de au simţit că nu-şi mai pot aşterne trăirile în pagini virtuale. Totodată, faptul că eu n-am realizat când ele au dispărut din online, nu poate să însemne decât că nici eu nu le mai treceam pragul prea des în ultima vreme.

Alte bloguri s-au mutat pe domeniu propriu, lucru care m-a foarte bucurat fiindcă înseamnă că scrisul în online a devenit o treabă serioasă, au trecut la un alt nivel. Pe multe dintre ele le citeam intrând direct de pe facebook, aşa că nu m-am obosit să le modific linkul şi-n blogrollul mărgelat, aşa cum nu m-am prea obosit nici să scriu sau măcar să intru pe propriul blog în ultimul an.

Alte bloguri dragi au suferit diverse modificări, s-au nişat, axându-se doar pe o anumită categorie: travel, cooking, mămicie, reading, social media, dezvoltare personală. Aşa că şi interesul meu a scăzut un pic şi am intrat mai rar. Mie îmi plac blogurile personale, cu de toate, ca la shaorma. Îmi place să citesc poveştile şi întâmplările celui care scrie, să învăţ din experienţele sale, să simt o dată cu el cele trăite, să plâng, să râd, să mă bucur, să mă revolt împreună cu autorul. Cu alte cuvinte, să simt că-mi atinge sufletul pur şi simplu.

Tocmai am terminat de făcut ordine în blogroll şi mi s-a vărsat în cap o găleată maaaare cu melancolie. Mi s-a făcut un dor nebun de vremurile trecute, când bloggeriţele preferate aveau timp să scrie mai des, iar eu timp să le citesc mai des. Când simţeam că formăm un grup vesel, cu lepşe amuzante pasate de la una la alta, cu postări aproape zilnice şi comentarii la fiecare articol. Vremuri când fiecare scria din suflet, nu pentru concursuri, trafic, unici şi page rank. Lucrurile astea nici măcar nu contau, it was all about fun! Acum e altceva, totul e diferit. Vremurile nu mai sunt aceleaşi, timpul nu mai este (acelaşi) şi nici vârsta (doar au trecut 4 ani), preocupările noastre nu mai sunt aceleaşi şi nici noi! Asta nu e nici bine, nici rău, ci doar este şi atât!

Doar că mi-e dor! Melodia asta este pentru voi fetelor, vă ştiţi voi care!

girl on train gif

4 comments on “Nostalgie virtuală

  1. Bine ai revenit, Margeluta draga! Mi-era dor de randurile tale, sa stii!
    Nici eu nu prea am avut timp de blog, insa recunosc cu mana pe inima ca-mi face tare bine sa scriu si mai ales sa va citesc!
    Nu stiu cum se face, ca ori de cate ori sunt trista, dau fuga la blog!

    Apreciază

  2. Am văzut că ai trecut şi pe la mine, în acest periplu nostalgic. Multe din blogurile pe care le urmăream s-au schimbat, aşa precum zici. Mullte din ele în bine. Necazul e că nu mai am timp să le urmăresc cum o făceam pe vremuri. MI-am planificat însă, pe viitor, să ajung măcar o data pe săptămână la fiecare. M-am gândit să-mi mai fac un blog de poveşti de viaţă, un blog personal. Îmi dau seama, însă, că mi-e foarte greu să scriu pe un singur blog, dară-mi-te să ţin două în paralel. Nu ştiu alţii cum se descurcă.

    Apreciază

  3. Dor , nedor….uneori e binevenita o curatenie….si eu am facut , cateodata , pe urma am revenit , iar am sters…si tot asa.

    Apreciază

  4. Eu updatez mai mereu blogroll-ul. Mi-ai amintit că mai am nişte bloguri de trecut acolo, aşa, cât să mă laud cu ele, cât să le-arăt oamenilor cine scrie frumos şi cine mi-e drag.
    Pe mulţi în citesc din bookmark, din browser sau din platforma wordpress.

    Apreciază

Lasă un răspuns

