1 comentariu

Rugby Romania-Fiji 7-26

De fooooaaaarte multa vreme, atat de multa incat nici nu mai stiu cata, imi doream cu ardoare sa vad live (si nu doar la tv) un meci de rugby. Si in virtutea principiului conform caruia atunci cand iti doresti foarte tare un lucru, tot universul lucreaza la indeplinirea dorintei tale, iata ca azi mi s-a ivit ocazia sa bifez si chestia asta din lista margelata cu „things to do in life”. Asa ca, dupa ce am ratat celelalte doua meciuri ale Romaniei, cu Tonga si Canada, asta seara la ora 18:30 eram deja pe Stadionul Arcul de Triumf impreuna cu Al Meu Ca Bradul. Se pare ca am incheiat un fel de intelegere tacita: el ma cara pe mine la meciurile de fotbal (in special ale Stelei), eu pe el la cele de rugby! Familia perfecta!😛

Despre meciul din seara asta, Romania-Fiji, subsemnata nu poate vorbi decat cu mare incantare in suflet si luminite in priviri, cu toate ca Stejarii nostri au pierdut cu 7-26. Si asta fiindca a reprezentat o premiera pentru mine si o dorinta implinita. Nici macar frigul crancen nu m-a impiedicat sa ma bucur din plin de meci! Si ce fain a fost! In afara de arbitraj, care i-a umplut de draci pe toti, mi-a placut totul: faptul ca nu s-a stat mult la coada la bilete si ca ne-am gasit niste locuri bune, fanfara care a cantat imnurile, buciumasii din Bucovina care au anuntat inceputul meciului, chiar si gratarele cu mici sfaraind de la intrarea pe stadion (desi prima data cand vad asa ceva!). Am stat cu sufletul la gura si pumnii stransi tot meciul, pentru c-am sperat la victorie pana la final, am strigat „Hai, hai, baieti!” si „Oleeee!” pana am ragusit, am facut si cateva poze drept dovada si amintire de la primul meu meci de rugby.

In concluzie, mi-a placut la nebunie si cu siguranta va mai fi si o data urmatoare, mai multe de fapt, pentru ca abia m-am invatat, abia am prins gustul! Si da, imi place mult mai mult rugbyul decat fotbalul! Acum pe bune fetelor, dupa ce v-au innebunit baietii vostri cu meciurile de fotbal (care a inceput sa mi se para overrated mai ales din cauza supraexpunerii in mass-media), va indemn sa mergeti si la un meci de rugby, ca sa aveti termen de comparatie! Sa vedeti aici barbati adevarati, forta si masculinitate! Ma rog, e si asta un motiv de a merge pe stadion, nu?😀

Mai multe imagini gasiti aici

One comment on “Rugby Romania-Fiji 7-26

  1. […] noiembrie am vazut primul meci de rugby din viata mea si cu siguranta nu […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

