Lasă un comentariu

Ultima sută de metri

…se transformă întotdeauna în ultimii zece metri la subsemnata! Pentru că de ce să faci azi, când poţi face mâine? Că doar Scarlet O’Hara zicea că e şi mâine o altă zi ş-apoi uite, azi e momentul perfect pentru a sta cu ochii în tavan/tv/facebook sau pentru a croşeta varză-ntr-un bec/a croi izmene pentru purici/a împleti fire de mărar pentru guguştiuci!

Eh, şi după ce a lălăit-o regeşte mândra Mărgea, se trezeşte ea în ultima clipă, disperată la culme şi cu ditamai morcovu’-n fund: „Aaaaauăleu! N-am făcut cutare chestie despre care ştiam de vreo două săptămâni, deci aveam timp pentru ea berechet, dar pe care am ignorat-o cu bună ştiinţă şi miserupism total şi ceeeeee mă fac aaaacuuuuum?”. Cum CE? Păi îţi bagi un reactor în dos (asta dacă reuşeşti să scoţi morcovu’ ăla imens) şi-i dai viteză, fătuco! Femeia bionică în acţiune, nu alta!

Şi-n timp ce, cu nervii întinşi la maxim, ochii bulbucaţi în cap şi palmele transpirate, Mărgeluţa îşi smulge părul şi-şi stoarce creierii ca să rezolve într-un timp record ceea ce ar fi putut rezolva cu linişte şi calm într-un timp de zece ori mai lung, nu trebuie să i te adresezi nici măcar cu o privire, darămite un sunet cât de mic! Poate să pice blocul, să vină un tsunami, să explodeze planeta, orice ar fi, n-o deranja, chiar dacă vezi că-i iese fum pe urechi! Fiindcă în aceste momente de cruntă încrâncenare mintală, orice factor extern o poate scurtcircuita şi transforma într-o bestie înfiorătoare! Şi dacă ţii la pielea ta şi integritatea corporală, abţine-te!

După fiecare sesiune de-astea turbo, Mărgeluţa iese întotdeauna mai bogată… cu câteva fire albe! Fiindcă a trăi intens şi la limită poate fi destul de obositor! Stilul ăsta de viaţă te consumă şi te îmbătrâneşte prematur! De fiecare dată îmi propun şi chiar mă jur cu mâna pe inimă că nu mai fac aşa… până data viitoare, când bineînţeles, se repetă istoria! Cei din jurul meu se iau cu mâinile de cap, fiindcă ştiu cât de irascibilă sunt în momentele astea şi că pe ei îmi vărs năduful, dar toate rugăminţile lor fierbinţi de a nu mai lăsa totul pe ultima sută de metri, nu au nici cel mai mic efect asupra mea! Din păcate, le-am auzit de atâtea ori, încât am devenit imună! Cu toate astea, recunosc că am stat de multe ori şi m-am întrebat de ce nu fac şi eu toate lucrurile la timpul lor, de ce nu mă învăţ minte o dată? De ce? Am avut o revelaţie azi şi am descoperit motivul: pentru că îmi iese figura… DE FIECARE DATĂ! Ba aş adaugă chiar că neuronii mei funcţionează mult mai bine când sunt sub presiune, mintea mea gândeşte mai logic şi mai clar, ideile îmi vin în valuri! Şi cred că e destul de greu să înveţi un dulău bătrân trucuri noi!😛

Scarlet O'Hara tomorrow is another day

Şi cum se zice că primul pas spre vindecare e conştientizarea, în cinstea acestei zile măreţe, am adăugat o nouă pagină cu citate despre amânare! Sper să vă placă şi amintiţi-vă: nu lăsa pe mâine ce poţi face azi! Adică n-o luaţi pe Mărgea drept model!😛

Lasă un răspuns

