1 comentariu

Trofeul UEFA Champions League la Bucureşti

Din ciclul „ce nu face nevasta din dragoste pentru bărbatu’su”, a ajuns Mărgeluţa cu Al Ei Ca Bradul în Piaţa George Enescu, să vadă Trofeul UEFA Champions League. Şi asta la insistenţele ei, ca să vedeţi chestie! Păi când face el, bărbatul din dotare adică, o mutră de căţel plouat fiindcă tocmai week-endul ăsta, când trofeul se află în Bucureşti, el trebuie să plece din capitală, şi-n plus „azi avem prea mult de alergat, nu mai ajungem acolo până în ora 18”, cum să nu ţi se-nmoaie inima? Ziceţi voi, cum? Aşa că, de bunăvoie şi nesilită de nimeni, i-am propus să amânăm toate celelalte lucruri şi să mergem mai întâi să vadă cu ochii lui minunea. Nu de alta, dar cine ştie când vom mai avea echipe în Champions League? Doamne, ce rea sunt! 😛

După vreo 40 de minute de stat la coadă şi un pic de dârdâit, am reuşit să ajungem lângă trofeu. Numai că surprize-surprize, nu ne-au lăsat să facem poze cu telefonul, pentru că îţi făceau ei o fotografie, pe baza cardului primit la intrare. Card pe care noi l-am refuzat, pentru că cereau inutil prea multe date personale şi fetele drăguţe  de acolo ne-au spus ca e doar pentru jocurile de pe traseu, jocuri de care nouă nu ne ardea fiindcă ne grăbeam, mai ales că parcasem prost maşina şi ne era teamă să nu ne-o ridice! Tot ce voiam era să ajungem cât mai repede la trofeu, să-l fotografiem şi să plecăm, aşa cum s-a întâmplat anul trecut la Cupa UEFA Europa League, în Centrul Vechi. Treaba s-a rezolvat până la urmă, Al Meu Ca Bradul a căpătat pe loc un card, s-a tras în poză şi ne-au expediat rapid. Atât de repede s-a desfăşurat totul, încât nici n-am apucat măcar să admir şi eu cupa. Am aflat ulterior, după o căutare pe google, că mult râvnitul trofeu, deţinut în prezent de Bayern Munchen, este din argint, aurit pe interior şi are o greutate de 7,5 kg, 73,5 cm înălţime şi 46,5 cm lăţime. De fotografiat lângă el nu m-a interesat, că nu prea mă încântă în general chestiile astea fotbalistice. Eu venisem acolo doar pentru Al Meu Ca Bradul, să-i fac lui o bucurie. Doamne, ce soţie devotată şi iubitoare aţi zice, nu-i asa? Eh, nu vă imaginaţi că soţul de Mărgea e un naiv, ştie şi el că de acum încolo, de fiecare dată când îi va trece prin cap să-mi refuze vreun moft, o să-i reamintesc cu mare satisfacţie cât m-am sacrificat eu pentru el, stând atâta la coadă şi dârdâind de frig, doar pentru a-i face lui o plăcere! 😛 Şi să-l fi văzut la final, când şi-a căpătat fotografia pe hârtie, ce încântat era! Întocmai ca un copil!

Cei care doriţi să vedeţi vestitul trofeu, o mai puteţi face azi şi mâine, la Expoziţia UniCred Walk of Champions, din Piaţa Enescu, începând cu ora 10 şi până la ora 22 sâmbătă, iar duminică până la ora 18. Ah, şi nu refuzaţi cardul de la intrare! 😛

UEFA Champions League Trophy in Bucharest by Margeluta

UEFA Champions League Trophy Bus in Bucharest by Margeluta

One comment on “Trofeul UEFA Champions League la Bucureşti

  1. […] octombrie am admirat Trofeul UEFA Champions League la Bucuresti, am cules macese la Dragasani si am mancat din tortul cu 53 al tatalui de […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

