Lasă un comentariu

Vara 2013

vara summer 2013Şi s-a dus vara… Din păcate pentru subsemnata Mărgea, vara 2013 nu a fost una plimbăreaţă, aşa cum mi-aş fi dorit. Am muncit mult, şase zile din şapte, chiar şi 12 ore pe zi, am avut examene, ceea ce nu mi-a lăsat timp nici pentru odihnă, darămite pentru plăcerile sufletului. Totuşi, am găsit în blogosferă o idee care mi-a plăcut tare, aceea de a aduna într-un colaj foto momentele memorabile ale acestei veri. Bine, ideea iniţială cuprindea doar luna august, dar eu am decis să extind perioada, fiindcă am realizat cu ocazia asta cât de puţine fotografii am, comparând cu anii trecuţi. Eu, care sunt înnebunită să imortalizez tot ce-mi văd ochii! Se vede deci clar că vara asta am funcţionat după sistemul serviciu-casă-serviciu-casă!

Aşadar, vara asta am făcut bătături la degete confecţionând invitaţiile pentru petrecerea iubitei mele nepoţici, Medeea, dar a meritat efortul! Am vizitat pentru prima dată Muzeul Tehnic Dimitrie Leonida şi pentru a doua oară Muzeul Aviaţiei. Printre picături, mi-au reuşit chiar câteva plimbări scurte prin parcurile Herăstrău, Carol şi Crângaşi, şi chiar şi pe marginea Lacului Morii, care începe să-mi placă din ce în ce mai mult. Probabil pentru că apa îmi linişteşte gândurile şi-mi calmează sufletul. Al Meu Ca Bradul şi-a pus în minte să facă din mine un adevărat suporter, aşa că am ajuns din nou pe Arena Naţională, la meciul Stelei cu Vardar Skopje şi chestia tare e că nu-mi displace deloc! 😛 În ultima zi din iulie am împlinit 3 ani de căsnicie, dar din lipsă de timp n-am apucat încă să dăm petrecerea obişnuită. Cine ştie, poate până la finele anului ne coordonăm noi cumva! Pe 10 august, am dat timpul înapoi cu un deceniu, fiindcă am sărbătorit 10 ani de la terminarea liceului, moment care m-a umplut de nostalgie, dar şi de bucuria revederii foştilor colegi! Examenele le-am luat cu brio, deci am mai încheiat un capitol din viaţă şi… asta a fost tot! Doar ce am clipit şi vara s-a evaporat! Rememorând acum perioada estivală pentru această postare, realizez că nu a fost totuşi o perioadă moartă, aşa cum aveam eu impresia! Eh, vedeţi de ce sunt bune retrospectivele?

Începând de azi am intrat oficial în concediu, aşa că mă aşteaptă două săptămâni minunate, pe care le voi petrece mai întâi acasă, cu părinţii mei, doi câini, o gârlă de mâţe şi câteva orătănii, apoi la Craiova, unde voi juca o sârba dogarului la nunta unei prietene. Mai am planificate o vizită la Râmnicu Vâlcea, la naşa mea şi cateva zile la ţară la bunici! Sper să am timp pentru toate, dacă nu, îMI FAC!

P.S.: Cori, abia aştept să te ridic mâine de la aeroport şi când te voi vedea din nou, după mai bine de un an, promit să nu încep să mă jelesc! Ah, şi stai liniştită, că nu am uitat că azi e ziua ta: LA MULŢI ANI sufletul-meu-pereche-ce-încă-eşti! :*

Lasă un răspuns

